Ministerul ADMINISTRAȚIEI ȘI INTERNELOR

DIRECȚIA REGIM PERMISE DE CONDUCERE ȘI ÎNMATRICULARE A VEHICULELOR

Nr._____________ din __________

 

Societatea Comercială

 

 

 

 

Nr._____________ din __________

 

 

 

PROTOCOL 

privind eficientizarea activității de programare a candidaților la primul examen în vederea obținerii permisului de conducere         

 

 

În temeiul art.34, alin.(2) din Hotărârea  Guvernului nr.1391/2006 privind circulația pe drumurile publice, cu modificările și completările ulterioare și art.8, alin.(3) din Ordinul ministrului administrației și internelor nr.268/2010, cu modificarile si completarile ulterioare privind procedura de examinare pentru obținerea permisului de conducere, Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor și Societatea Comercială ______________________________ au convenit următoarele:

 

1. Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor, cu sediul în București, Șos. Pipera, nr.49, sector 2, operator date cu caracter personal înregistrat cu nr.1076 și S.C._____________________, cu sediul în _______________, operator date cu caracter personal înregistrat cu nr. ______, denumite în continuare DRPCÎV și respectiv______________________, vor colabora pentru realizarea unui serviciu de programare in vederea examinarii eficient și modern, în beneficiul persoanelor care solicită examinarea pentru obținerea permisului de conducere, astfel încât serviciile publice comunitare să preia după încheierea cursurilor, datele personale ale cursantului în vederea programării la primul examen.

 

2. DRPCÎV se obligă:

- să pună la dispoziția_____________________ gratuit, un serviciu de acces securizat pentru transmiterea pe cale informatică a datelor necesare programării pentru susținerea examenului în vederea obținerii permisului de conducere.

-  să asigure instruirea personalului _______________________ care exploatează  aplicația informatică la solicitarea acestuia;

- să rezolve cu celeritate solicitările de programare a candidaților primite pe cale informatică.

 

3.  _____________________se obligă :

- să achiziționeze echipamentul specificat în anexa nr.2 și comunicația recomandată de către DRPCÎV, pentru asigurarea accesului securizat la serviciul de programare a candidaților în vederea examinării pentru obținerea permisului de conducere;

 

 

 

 

 

- asigure operarea serviciului informatic primit de la DRPCÎV doar de către personalul propriu, anume desemnat și instruit pentru aceste activități;

- nu conecteze stațiile pe care se instalează accesul securizat la rețeaua informatică proprie sau utilizeze aceste stații la acces liber pe internet;

- comunice DRPCIV seriile echipamentelor puse în funcțiune conform anexei nr.2;

- aducă la cunoștință candidatului se prezinte la serviciul public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor _____________________pentru a prezenta documentele necesare  programarii prezentate în anexa nr.1 și pentru achiziția de imagine facială, cel târziu în termen de 7(șapte zile) lucrătoare după transmiterea datelor pe cale informatică. In caz contrar programarea se anuleaza din oficiu. Conținutul anexelor nr.1 si nr. 2 poate fi modificat, de comun acord cu serviciul public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor _____________________cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

 

4. _____________________va suporta contravaloarea documentelor emise de DRPCÎV în baza solicitărilor primite pe cale informatică, dacă acestea se dovedesc eronate din cauza unor greșeli de operare a datelor.

 

5.  DRPCÎV și _____________________ îndeplinesc și sunt reponsabile pentru toate procedurile de prelucrare și protecție a datelor cu caracter personal, pentru datele gestionate în bazele de date proprii, si pentru prelucrarile proprii efectuate, în conformitate cu prevederile Legii nr.677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

 

6. Datele transferate prin sistemul informatic sunt gratuite. Nimic în acest Protocol nu va constitui o relație financiară între părți.

 

7. Prezentul protocol are o valabilitate de 1 an de la semnarea acestuia, și se prelungește pe perioade succesive de câte un an la solicitarea scrisă a _____________________ transmisă cu cel puțin 15 zile înainte de data încetării valabilității protocolului.

 

8. Anexele 1și 2 fac parte integrantă din prezentul protocol.

 

9. DRPCÎV și _____________________  au dreptul, pe durata de valabilitate a prezentului protocol, de a conveni modificarea clauzelor protocolului, prin act adițional, încheiat cu acordul ambelor părți.

În caz contrar protocolul va fi reziliat de drept cu data comunicării refuzului neconciliabil a oricăreia dintre acestea.

 

10. _____________________ se obligă  notifice DRPCIV asupra suspendării/ anulării autorizației de funcționare în termen de 48 de ore de la comunicarea de către ARR a măsurii luate.

 

11. DRPCIV are dreptul a suspenda/rezilia unilateral protocolul în situația în care ia la cunoștință oficial despre suspendarea/anularea autorizației de funcționare a

 _____________________.

 

Prezentul Protocol a fost întocmit în două exemplare, fiecare parte semnatară obligându-se asigure punerea în aplicare a prevederilor acestuia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Director al Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor

 

Comisar șef de poliție

 

DRAGOMIR ALINA

Manager General al 

 

 

 

 

 

 

                  Avizat,                                                                 Avizat pentru legalitate

       Serviciul Informatic                                                        Compartimentul juridic

 

     Comisar șef de poliție                                                      

 DRÎMBOREANU MIRELA                               

 

 

 

 

 

 

Anexa 1

Lista cu documentele necesare pentru constituirea dosarului de examinare care trebuie prezentat la serviciile publice comunitare competente

a)     cererea-tip, semnată de candidat, al cărei model este prevăzut în anexa nr.1 din Ordinul MAI nr. 268/2010;

b)    fișa de școlarizare, al cărui model este prvăzut în anexa nr.2 din Ordinul MAI nr. 268/2010;

c)     certificatul de cazier judiciar, în termenul de valabilitate ;

d)     copia actului de identitate ;

e)     chitanțele de plată a taxelor aferente obținerii permisului de conducere ;

f)      copia permisului de conducere sau a dovezii înlocuitoare a acestuia, în cazul persoanelor care solicită obținerea unor noi categorii și/sau subcategorii.

Anexa 2

Lista de echipamente

Pentru instalarea si configurarea unui punct de lucru al portalului pentru programare sunt necesare urmatoarele echipamente :

 

Nr.

Crt.

Descriere

Obligatoriu

Cantitate

1.

Statie de lucru dedicata activitatii pe Protalul de programare

Procesor – minim PIII

Memorie RAM – Minim 256 MB

Sistem de operare: Windows XP sau superior

Browser web: Internet explorer minim 6.0, care are activat Java Script, cookie, applets activate.

Protecție antivirus obligatorie licentiata si actualizata la zi

Placa de retea 10/100 mbps

Tastatura si mouse PS/2

Monitor cu diagonala de minim 17 “

 

 

 

DA

1

2.

UPS – minim 500 VA capacitate

DA

1

3.

Router/firewall device CISCO 871- (part number:CISCO871-SEK-K9)

DA

1

Odata cu prezenta este necesară menționarea seriilor echipamentelor

Conexiune la Internet

acces Internet cu lățime de bandă de min.256 kbps ;

IP static, public, rutabil în Internet ;

Traficul de tip TCP/IP nu fie filtrat de către ISP.

 

Personal dedicat

 

administrator ; operatori.