1. Notifica operatorul de telefonie mobila despre faptul ca, desi ai un abonament de telefonie mobila cu TVA inclus, ai fost facturat suplimentar odata cu cresterea TVA-ului.
2. Aminteste-i operatorului in notificare faptul ca, daca vrea sa modifice unilateral contractul in sensul cresterii tarifului perceput in schimbul abonamentului, trebuie sa te notifice despre acest lucru. Modificarea unilaterala pe care o face el se face conform art. 19 alin 4. din legea nr. 304/2003 pentru serviciul universal si drepturile utilizatorilor cu privire la retelele ºi serviciile de comunicatii electronice, care precizeaza ca: "In cazul in care contractul incheiat prevede pentru furnizor posibilitatea modificarii unilaterale, acesta este obligat sa ii notifice utilizatorului final aceasta intentie cu cel putin 30 de zile inainte de operarea modificarii. Orice abonat are dreptul de a denunta unilateral contractul in cazul in care nu este de acord cu modificarile propuse, fara a plati nicio despagubire". Alin. 5 din art. 19 al legii spune, mai mult, ca "In cuprinsul notificarii se va prevedea expres dreptul abonatului de a denunta unilateral contractul in conditiile prevazute la alin. (4)."
3. Roaga-i sa-ti refactureze serviciile prestate anterior, la tariful convenit in contract.
Asteapta raspuns la cererea ta. Daca nu ti se trimite notificarea de modificare a tarifului, atunci vezi ce s-a intamplat cu cererea ta. Intreaba operatorul de telefonie mobila despre cererea ta pana cand primesti un raspuns.
PS
Situatia de mai sus s-a repetat in cazul mai multor operatori de telefonie mobila de la noi, dupa momentul majorarii de TVA. Pentru a fi aplicabile prevederile de mai sus trebuie ca abonamentul sa aiba TVA inclus, iar contractul sa prevada dreptul unilateral de modificare pentru furnizor.
Comentarii articol (16)