Fiscul a publicat, recent, pe pagina sa de internet, lista cu rezultatele obtinute la proba interviului de angajatii care urmeaza sa ocupe, prin transfer, unul din cele 350 de posturi vacante din cadrul autoritatii.
Pentru locurile disponibile anuntate de ANAF, au putut candida numai angajatii ale caror functii urmeaza sa fie reorganizate.
Potrivit Fiscului, in sedinta Guvernului din 21 august 2013 a fost aprobat Memorandumul cu tema: ocuparea prin transfer a unor posturi vacante din cadrul autoritatii fiscale rezultate in urma aplicarii OUG nr.74/2013 privind unele masuri pentru imbunatatirea si reorganizarea activitatii ANAF, in conditiile OUG nr.77/2013 pentru stabilirea unor masuri privind asigurarea si reducerea cheltuielilor la institutiile si autoritatile publice din subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea Guvernului ori a ministerelor, cu incadrarea in numarul maxim de posturi si limitele de cheltuieli aprobate.
Prin acest document, s-a aprobat demararea procedurii de transfer a personalului din cadrul directiilor generale regionale ale finantelor publice pe posturile vacante in urma reorganizarii din cadrul ANAF – aparat propriu si al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti, in limita unui numar de maximum 350 de posturi.
Astfel, candidatii interesati, care detineau o functie publica in cadrul directiilor generale regionale ale finantelor publice, puteau sa ocupe prin transfer unul din cele 350 de posturi vacante din autoritatea fiscala si din Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti.
Selectia functionarilor publici, care au dorit sa ocupe prin transfer unul din cele 350 de posturi vacante, a constat intr-un interviu care a avut loc pe 31 august 2013. Pentru a participa la interviu, candidatii au trebuit sa depuna, pana pe 30 august 2013, ora 15:00, o solicitare de participare la interviu, insotita de un CV in format european si de documentele care atesta indeplinirea conditiilor minime obligatorii.
Comentarii articol (3)