Nu este nevoie de niciun dosar depus la casa de sanatate. La casa merg doar pensionarii asigurati care ofera statut de coasigurat.
In baza actelor pe care le depune angajatul,respectiv:
-cerere depusa de angajat prin care solcita acest lucru,
-declaratia data pe propria raspundere precum ca are sotia in intretinere,
-certificatul de casatorie,
-carte de identitate sotie,
-adeverinta eliberata de Administratia Financiara din care sa rezulte faptul ca sotia nu realizeaza venit,
eliberati adeverinta de asigurat angajatului,in care sotia figureaza ca coasigurat al acestuia.Coasiguratul este inregistrat si in Declaratia 112,de altfel,pe care o depuneti,asa incat nu mai este nevoie de nicio alta formalitate.
Adeverinta se prezinta asa:
ADEVERINŢÃ
Prin prezenta se certifică faptul că domnul/doamna ......................., CNP ....................,
act de identitate ...... seria ......... nr. ......., eliberat de ............ la data de ............, cu domiciliul
în ..........., str. ................... nr. ..., bl ..., ap ..., sectorul/judeţul ..........., are calitatea de salariat
şi i s-a reţinut şi virat lunar contribuţia pentru asigurările sociale de sănătate, potrivit Legii nr.
95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare.
Persoana mai sus menţionată figurează în evidenţele noastre cu următorii coasiguraţi
(soţ/soţie, părinţi, aflaţi în întreţinere):
1. Nume, prenume, ............................. CNP ......................
2. Nume, prenume, ............................. CNP ......................
3. Nume, prenume, ............................. CNP ......................
Prezenta adeverinţă are o perioadă de valabilitate de 3 luni de la data emiterii
~ final discuție ~