avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 430 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Eroare sistem domo.ro - Tableta Samsung T311
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Eroare sistem domo.ro - Tableta Samsung T311

Buna ziua! Ieri pe site-ul domo.ro la sectiunea tablete, modelul T311 produs de Samsung a aparut cu un pret de 319 ron (in conditiile in care pe alte site-uri si chiar si la domo.ro dar pe alta culoare, pretul tabletei este de aproximativ 1700 ron).

Astazi la prima ora toata lumea care a comandat a primit urmatorul SMS: "Stimate client, din cauza unei erori a sistemului, produsul comandat Tableta Samsung T311 a fost afisat eronat, motvi pentru care suntem nevoiti sa anulam toate comenziile."

Atasez linkuri cu 3 printscreen-uri facute. (pretul tabletei, termenii si conditiile site-ului si mailul de confirmare)

[ link extern ]

[ link extern ]

[ link extern ]

Din termenii si conditiile site-ului ei sunt acoperiti, dar cineva mi-a spus ca legea este diferita si nu au voie sa afiseze conditiile respective. Se poate face o plangere catre OPC sau nu avem sanse de castig?

Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 08:32, 4 Februarie 2014
salut! se poate raspunde la intrebarea de mai sus? sunt destul de multe persoane impactate de aceasta decizie...este clauza din T&C legala sau este abuziva?
Ultima modificare: Vineri, 31 Ianuarie 2014
aronax, utilizator
Nu stiu la ce lege se refera cel care a zis ca nu ar avea voie sa puna astfel de conditii. In opinia mea nu este o clauza abuziva, au dreptul sa se protejeze de erorile de sistem sau umane (introducere date gresite). Nu v-a fost livrata comanda cu alt pret decat cel in baza caruia ati comandat.

Scrieti ANPC, un raspuns oficial va poate lamuri mai bine. Daca vi se raspunde altceva decat ce v-am scris spuneti-ne si noua insa chiar daca ar putea fi sanctionati pentru anularea comenzilor ANPC nu ii poate obliga sa va livreze produsele la pretul afisat atunci.
Ultima modificare: Vineri, 31 Ianuarie 2014
Ares-3, moderator
merci de raspuns, o zi usoara!
La fel si dvs. :)
Va cer parerea fiind vorba de acelasi lucru, dar de o situatie putin diferita. Observ la utilizatorul Ionut.D, care a deschis acest topic, si caruia ii multumesc pe aceasta cale, ca, intr-unul din atasamentele sale, se vede ca NU a achitat produsul online, el alegand solutia ridicarii produsului din magazin si a achitarii in momentul respectiv.
Ce se intampla cand, dupa plasarea comenzii si ACHITARII ei, magazinul online refuza onorarea acesteia.

Eu am primit mail-urile de confirmare a comenzii si confirmare a platii de catre GECAD ePayment International SA. Atasez scanurile de pe aceste mail-uri, cu sublinierile ce mi s-au parut importante.

[ link extern ]
[ link extern ]

In acest moment Domo nu incalca obligatiile contractuale ce decurg din Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic?

Alte discuții în legătură

Pret derizoriu pe magazin online - trebuie onorat? bolenici bolenici Un cumparator a comandat un produs de valoare reala 2000 RON, la pretul de 1 RON afisat din greseala pe un magazin online. A comandat 40 de produse x 1 RON, ... (vezi toată discuția)
Ce poate face un client daca a comandat un produs online, dar magazinul anuleaza intentionat comanda din cauza pretului? turnoffx turnoffx Ce poate face un client daca a comandat un produs online, dar ulterior comanda a fost anulata de catre magazin chiar daca produsul aparea in stoc? Pe scurt ... (vezi toată discuția)
Retur 24 ore produs comandat online vmire vmire am achizitonat o tableta dintr un magazin domo,comanda am facut o online dar am ridicat-o din magazin.acasa dupa o indelunga utilizare am sesizat ca s-a ... (vezi toată discuția)