Buna ziua!
In anul 2011 a luat fiinta societatea noastra. Sediul social a fost stabilit la domiciliul meu iar pentru depozitarea stocurilor de marfuri, dar strict numai pentru depozitare a fost inchiriat un spatiu de la o societate ce se ocupa cu asa ceva. S-a intocmit contract de inchiriere in care se specifica faptul ca spatiul este inchiriat exclusiv pentru depozitare.
In urma controlului fiscal demarat astazi la societatea noastra, mi-au argumentat faptul ca nu pot sa deduc tva pentru factura de chirie deoarece nu a fost declarat punct de lucru. Pai daca eu ma duc acolo o zi, doua pe saptamana pentru a ridica marfurile din stoc si a le expedia la clienti, cum sa fie punct de lucru?
Restul formalitatilor de preluare a comenzilor, facturare, contabilitate primara se desfasoara la sediul social. Produsele sunt afisate pe site-ul companiei si se livreaza pe baza de comanda.
Este vre-o sansa sa scap de plata tva pentru acesti trei ani si implicit si a impozitului?Pot sa contest decizia de impunere?
Avand in vedere ca ne ocupam mai mult cu materiale pentru irigatii si vremea asta capricioasa ne--a pus pe tusa, e foarte greu sa platim la timp si facturile catre furnizori. Acum o amenda de 5000 de lei ne mai lipsea.
Astept un sfat din partea dumneavoastra!
Va multumesc anticipat!
O societate comerciala poate avea: sediu social, punct de lucru si activitati autorizate la terti, astfel incat din pacate asa este, ar fi trebuit sa declarati la ORC spatiul respectiv ca fiind punct de lucru al societatii si sa autorizati acolo codul CAEN 5210- Depozitari.
am gasit pe internet o decizie a MFP din Brasov, care a dat castig de cauza intr-o situatie similara cu a mea. oare s-au mai schimbat reglementarile din 2005 pana acum?