Astazi am fost la RC si am depus o declaratie pt deschiderea activitatii la tert, deci nu pt deschidere punct de lucru.
Acum intreb, cum imi pot desfasura eu activitatea acolo???dat fiind faptul ca nu am punct de lucru acolo(banuiesc ca doar un contract intre firma mea si cea de acolo voi avea), casa de marcat cum o inregistrez la ANAF fara punct de lucru, contract salubritate, autorizatii reclama etc.
Banuiesc ca nu este nimic legal ? Risc amenzi sau chiar inchiderea "magazinului" daca as avea o astfel de colaborare ???
Am o societate comerciala si am gasit un spatiu unde as dori sa imi infiintez un punct de lucru. Am vb cu proprietarul astazi(cei drept doar telefonic), si mi sa spus ca imi poate face un contract intre terte/i(nu stiu exact termenul), deoarece se judeca pt acel spatiu si nu imi poate face contract de inchiriere. Banuiesc ca, contractul se va face intre firma lui si firma mea(deoarece in acel spatiu el a avut o firma deschisa si s-au mutat).
Acum as dorii sa stiu in ce anume consta acest contract cu tert/e?
Ce ar trebuie sa verific pt a obtine autorizatia de punct de lucru pentru firma mea?
Daca voi avea probleme din punct de vedere legal, daca imi voi desfasura activitatea acolo?
Va multumesc.
Decizia de a nu mai prelungi contractul cu aceasta firma a fost luata in comitetul executiv(nu am hotarat singur acest lucru), ei fiind de acord cu acest lucru inclusiv Presedintele care a semnat INSTIINTAREA in care se mentioneaza ca asociatia nu mai doreste acest lucru.
Eu am propus acest presedinte pt aceasta functie i-ar oamenii din comitetul executiv au fost de acord.(sa se inteleaga ca nu am pus pe nimeni cu forta, sau prin alte mijloace.)
Inca odata mentionez ca toate contractele de pana la aceasta data au fost semnate si de catre Administrator si de catre Presedinte.
Sa se inteleaga ca eu doar am pus in discutie aceste lucruri iar oamenii au fost de acord.
Cum explicati faptul ca Presedintele a semnat si acea Instiintare de a nu mai prelungi contractul cu aceasta societate, iar la o perioada scurta de timp a semnat o asa presupusa prelungire a contractului cu aceasta societate, fara ca nimeni din acest bloc sa stie inclusiv nimeni din comitetul executiv sa nu mai spunem de Administrator.
Buna seara. Sunt Administratorul unei asociatii de proprietari care a inchiriat o parte din scara blocului unei societati comerciale. Acest contract de inchiriere a expirat in data d 1 mai 2010, societatea avand 15 zile la dispozitie pentru a elibera acest spatiu. Pana acum am trimis o instiintare(cu 30 zile inainte) unde am stipulat ca asociatia nu mai doreste prelungirea contractului cu aceasta firma, semnata si parafata de catre mine si Presendintele asociatiei. Precizez ca toate contractele de inchiriere cu aceasta societate 3 la numar au fost semnate si parafate de catre Administrator(Eu) si Presedinte, de fiecare data facanduse noi contracte.
Acum am aflat de la aceasta firma ca Presedintele(investit de mine in functie) a semnat pe vechiul contract o prelungire(scrisa de mana) pentru inca 1 an, dupa parerea mea o fapta abuziva si fara valoare. Fapt important presedintele a semnat doar pe contractul aflat in posesia acestei firme, existand inca un contract la mine fara nici o modificare.Acum vreau sa dau in judecata aceste presedinte pentru abuz in serviciu si pentru aceasta fapta ilegala.
Acum marea problema este ca vreau sa scap de aceasta firma. Ce as putea face pentru ai determina sa elibereze acest spatiu? La cine as putea sa apelez Politie/Executor judecatoresc. De ce acte as avea nevoie?
Va multumesc pentru timpul acordat.