da am dovada,pe de-o parte am dublura instiintarii scrise,fac intotdeauna in 2 exemplare una otrimit una ramane ptr mine,pe de-alta parte am confirmarea de primire a scrisorii recomandate ,si dealtfel toate instiintarile scrise pe care le-am trimis le am ,sper numa ca nu ma va costa chiar asa mult procesul,banii sunt totdeauna o problema.
OPC = ANPC acum ,nu pot sa fac asta deoarece OPC rezolva problemele persoanelor fizice ,simple ,eu am contract pe PFA adica Persoana Fizica Autorizata ceea ce este un soi de firma simpla si am statut juridic deci nu intra in competenta lor ca am intrebat ,ce pot face eu este sa gasesc in contract ceva clauze sau inscrisuri abuzive si sa le reclam la ANCOM (ANRCTI) sau sa ii chem in instanta,insa totsi mi-ar prinde bine mai multe informatii .
problema mea este urmatoarea:
- am facut un contract de tel mobila cu o firma pe PFA(persoana fizica autorizata),anul acesta in Martie a expirat durata contractului de 2 ani,prin luna ianuarie am rupt cartelele (2 la numar) si le-am aruncat fiind foarte nemultumit de serviciile firmei,deci din momentul acela eu nu am mai folosit in nici un fel serviciile firmei,am vrut sa scap o data de firma respectiva si am trimis asa cum scrie in contract scrisoare recomandata cu intentia de nu mai continua contractul ,pe la inceputul lui februarie deci cu ceva mai mult de 30 zile inainte sa expire legal contractul,hartie facuta cu numar de inregistrare ,stampila ,semnatura ,etc
citat din contract:
,,La sfarsitul perioadei initiale ,Contractul de abonament este considerat a fi prelungit pentru o perioada nedeterminata ,cu exceptia cazului in care Abonatul anunta FIRMA cu 30 de zile inainte de terminarea perioade initiale ,prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau alte modalitati acceptate de FIRMA ,ca doreste incetarea contractului,,
.............................................................alt articol
,,In cazul in care Abonatul doreste incetarea contractului ,el trebuie sa notifice FIRMA ,prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau alte modalitati acceptate de FIRMA ,cu 30 de zile inainte,,
ceea ce am si facut,si am primit raspunsul urmator :
,,In urma cererii dv-stra scrise,.....etc...am analizat situatia de fapt si suntem in masura sa va informam ca,in conformitate cu prevederile contractuale,pentru incetarea contractului este necesar sa achitati integral debitele restante fata de FIRMA.
In cazul in care doriti denuntarea contractului de abonament ,dupa achitarea debitelor restante,va rugam sa ne retransmiteti cererea de incetarea contractului de abonament,insotita de copia actului dv-stra de identitate ,de la orice dealer autorizat FIRMA,,
pentru ca intradevar eram in urma cu plata facturii ,insa nu vad problema,am achitat sumele restante si am retransmis cererea scrisa la fel cu nr de inregistrare semnata si stampilata + copie buletin + copie chitanta de la un dealer FIRMA .
surpriza: facturile curgeau in continuare ,ei tot arunca in fata o chestie trecuta in contract prin care zice ca mai sus ca incetarea va survenii in momentul in care se achita toate sumele ,etc ,insa cum pota sa platesc daca ei imi tot emit facturi ,in momentul in care imi soseste factura sunt deja intrat in luna urmatoare si deci am restante degeaba am tot sunat la ei ,am platit facturi am facut alte cereri telefonice la ei sa inchid ,nimic,imi tot vin facturi .
din contract :
,,In orice caz de incetare a contractului la initiativa abonatului ,contractul inceteaza in termen de 30 de zile de la primirea de catre FIRMA a notificarii scrise ,asa cum este specificat in art.13.2 (mai sus ) si art 14.1 ,cu conditia ca abonatul sa-si achite integral sumele datorate in baza contractului incheiat cu FIRMA ,,
eu inteleg asa : este ok sa raman sub contract pana ce platesc sumele datorate dar NU IMI MAI EMITI FACTURI daca m-am exprimat in scris asa cum scrie in contract ,ei imi tot emit facturi si eu nu am cum sa platesc exact ,deci din luna ianuarie eu nu am mai folosit serviciul dar sunt musai sa il platesc ca nu pot sa il rezoiliez pentru ca ei inteleg altfel contractul.
am mai incercat si sa nu platesc facturile au trecut 3 luni si nu am platit ,serviciul probabil era suspendat dar facturi tot veneau si nici nu am reziliat ei contractul pentru neplata desi au scris in contract acest lucru ca il incheie dupa 30 zile de neplata,niciunde nu am auzit de o firma sa iti emita facturi pentru un serviciu pe care nu il mai furnizeaza si chiar daca abonatul nu mai plateste,ok in fine urmeaza continuarea : le-am scris si pe site la ei problema si nici un raspuns,am sunat din nou la ei dupa ce am tot cerut lamuriri ,foarte enervata cucoana de la telefon imi zice ca trebuie sa platesc sumele datoarate (3 luni) si sa fac cerere din nou de reziliere telefonic din magazin imediat ce am platit.ma duc platesc si sun di magazin la ei ,le spun ca am platit si ca doresc incetarea contractului .imi zice stati ca nu se poate asa,eu va preiau cererea si un alt coleg de la finaciar va va suna si se va discuta , NU MA SUNAT NIMENI , dar ma trezesc cu alta factura .
la ANPC nu pot face plangere ca ei rezolva doar persoanele fizice nu juridice ca mine,deci cum pot scapa de FIRMA asta nenorocita,as putea sa fac reclamatie la ANCOM (ANRCTI) pe linie de contract daca sunt ceva chestii in el de reclamat insa eu nu imi dau seama nefiind de profesie ce este in neregula acolo,
inteleg ca imi ramane doar sa ii actionez in justitie ,sau?!!! mai stiti dv-stra alte metode....
daca doreste cineva as putea sa pun la dispozitie contractul sau alte acte
Multumesc