avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 616 soluții astăzi
Forum Activitate voicualinacosmina

Activitate voicualinacosmina

Buna ziua,
Am deschis in 2013 un II (intreprindere individuala) pentru agricultura(am pamanturi in arenda). Acum am obtinut un post ca functionar public pe proiecte europene. Se poate sa-mi pastrez II? Mentionez ca nu am facut nici un proiect, singurii bani sunt cei primiti de la APIA.
Multumesc!
Buna ziua,
Autoritatea contractanta a solicitat prin caietul de sarcini ca un proiector sa fie echipat cu lampa, cleme si cutii de protectie, toate incluse in pretul proiectorului. In fundamentarea investitiei catre ordonatorul de credite s-au cerut bani pentru proiector nu si pentru cutii (acestea apar numai in caietul de sarcini). In urma primirii ofertelor (procedura de cerere de oferta off-line cu etapa de licitatie electronica) un ofertant din trei a dat valoare separata accesoriilor. I s-au cerut clarificari si ne-a raspuns ca le baga in pretul proiectorului. Am ajuns la licitatia electronica unde ofertantul de pe locul I are un pret mai mic de 80%, i se cer lamuriri si vine cu factura de la furnizorul extern unde cutiile apar ca au valoare de mijloc fix aprox. 3300 lei cu TVA. Am finalizat licitatia electronica, astept sa curga termenele sa semnez contractul. Sefa contabila vrea anularea procedurii deoarece spune ca ascundem un mijloc fix in alt mijloc fix, ca noi trebuia sa luam cutiile separat si sa facem o cerere de credite si pentru cutii. Eu consider ca aceste proiectoare, fiind foarte scumpe, aprox 30.000 lei nu puteam sa le achizitionam fara aceste cutii de protectie, si aceste cutii sunt un accesoriu al proiectorului.
Intrebare: Cum anulez procedura, cu toate ca eu nu consider ca ofertantii au vreo vina si ca pot face contestatii, deoarece ei ne-au dat ce am cerut noi.
Va multumesc!
Răspuns la discuția Cerere oferta
si cum initiez procedura pe loturi?
scena cu lumini si sonorizare pentru fiecare eveniment?
va multumesc.
Discuție Cerere oferta
Buna ziua,
Institutia noastra este institutie de cultura (opera) subordonata Primariei
Avem urmatoarea speta
In lunile iunie si august avem manifestari in strada unde trebuie sa inchiriem mai multe scene mobile. Trebuie de asemenea sa contractam sonorizare si lumini pentru aceste scene.
La inceputul lunii iunie trebuie inchiriate 2 scene de dimensiuni mari(posibil sa existe doar o singura firma in Romania) cu sonorizare si lumini, iar la sfarsiul lunii iunie 1 scena de dimensiuni mai mici cu sonorizare si lumini.
In luna august avem 4 manifestari in strada cu scenele, luminile si sonorizarile aferente.
Daca initiez procedura de cerere de oferta am voie sa inchei contracte cu mai multi ofertanti?
De ex. unul sa-mi aduca scenele mari pentru inceputul lui iunie, unul scena mica pentru sfarsitul lui iunie, si un altul pentru luna august, toate cele 4 manifestari?
La fel si pentru sonorizare si lumini?
Mentionez ca manifestarea de la inceputul lunii iunie este grandioasa, celelalte sunt manifestari mai mici.
Suma totala depaste 30.000 euro pentru toate manifestarile

Răspuns la discuția Servicii artistice
Achizitie directa sau negociere fara publicare anunt de atribuire?
Răspuns la discuția Servicii artistice
Pe noi ca si autoritate contractanta ne intereseaza ce procedura de achizitie trebuie sa alegem.Negociere, licitatie, sau achizitie directa.
Va multumesc.
Buna ziua,
Suntem o institutie de cultura si dorim sa invitam la un sectacol sustinut in strada un tenor de talie mondiala.
Dorim sa aducem acest tenor printr-o firma de impresariat artistic care posibil sa aiba exclusivitate pentru contractarea tenorului respectiv. Suma de care vom dispune va fi de 100.000 Euro.
Ce procedura de achizitie trebuie aplicata?
Care poate fi subordonarea compartimentului de achizitii publice?
In prezent avem o salariata care a revenit din concediu pentru cresterea copilului si care a solicitat concediul de odihna aferent anului in care a intrat in cresterea copilului (8 zile). Angajatorul este de acord sa-i acorde acest concediu.
Care este baza de calcul pentru calcularea acestui concediu daca salariata nu a lucrat nici o zi de la revenirea din concediul de crestere copil?
Unui salariat i-a fost intocmita decizia de concediere disciplinara. In momentul in care s-a dorit comunicarea acestei decizii in timpul serviciului salariatul a refuzat sa o primeasca, a parasit institutia si a spus sa-i fie transmisa prin posta. I-a fost transmisa prin posta cu comunicare de primire, s-a intors comunicarea in care se specifica ca plicul a fost primit de agent paza. Am considerat ca trebuie sa-i mai fie transmisa decizia inca odata specificand pe plic "personal". In cazul in care ni se returneaza in aceleasi conditii comunicarea cand putem considera indeplinita procedura comunicarii deciziei in conf. cu prev. legale?