avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 940 soluții astăzi
Forum Activitate ioanamarcu23

Activitate ioanamarcu23

Buna ziua,
Urmeaza sa nasc in urmatoarele zile si ne dorim ca tatal sa-si ia concediul de crestere si ingrijire a copilului pe o perioada de doi ani si am dat peste un lucru care aparent pare evident, dar nestiind sa interpretam legea corespunzator v-as ruga, daca se poate desigur sa ne spuneti daca sotul isi poate lua acest concediu de crestere si ingrijire imediat dupa nastere, fara sa mai asteptam cele 42 de zile de lauzie in conditiiile in care:
- eu sunt eleva
- sunt coasigurata sotului
- nu am cotizat in ultimele 12 luni
- precizez ca sotul are 9 ani lucrati continuu la stat (deci nu sunt probleme la el)
Răspuns la discuția Indemnizatie de somaj
Am inteles ca minimul este de 500 de lei dar se calculeaza in functie de cotizare. Eu am cotizat la stat in ultimele 14 luni, despre cotizarea asta este vorba?
De asemenea, ce acte trebuie sa depun pt somaj. Am inteles ca imi trebuie si adeverinta de la fostul anagajator, nu?
Multumesc
Contractul meu expira pe 30 septembrie, pot alege sa continui sau nu. Tot demisie se considera sau voi putea sa imi depun actele pentru indemnizatie?
Eu am cotizat la stat in ultimele 14 luni dar nu inteleg exact cum se calculeaza cotizarea. Ma puteti ajuta?

Multumesc
Multumesc pentru ajutor.
Buna ziua,

Am 24 de ani iar in septembrie voi incepe scoala postliceala. Sunt momentan angajata dar programul nu permite doua schimburi, prin urmare sunt obligata sa imi dau demisia. Pot beneficia de somaj daca sunt studenta la scoala postliceala? Mentionez ca domiciliul stabil il am in Brasov dar lucrez in Bucuresti de 3 ani. Ce documente sunt necesare si unde trebuie sa ma prezint? Am nevoie de acte de la Brasov?

Multumesc anticipat.
Multumesc frumos pentru raspunsul prompt, mi-ati fost de mare ajutor! =D>
Buna ziua,