Am cumpărat un apartament care fusese debranșat de la lumină și a trebuit să încep procesul de rebranșare. Apartamentul este situat cam la 10 minute de Universitate, deci nu a fost vorba de vreun complex rezidențial sau ceva asemănător. Ca eu să am lumină de la Enel a durat aproximativ 4 luni (20 mai - 16 septembrie). Mi se pare absolut inacceptabil un asemenea termen și vreau să depun o plângere pentru că sunt sigură că doar dacă ne plângem pe la prieteni nu se va rezolva niciodată nimic. În toate documentele pe care le am de la ei nu sunt specificate termene de execuție a lucrărilor , apare ”- zile”. Un alt lucru cel puțin ciudat este că m-a sunat cineva de la o firmă agreată de ei spunându-mi că au auzit că am nevoie de cineva să îmi execute lucrarea de racordare. Deci datele mele personale au fost date unei alte firme. În contractul cadru, la art 19 spune următoarele: clientul este de acord să primească informații cu caracter comercial ca urmare a procesării datelor sale cu caracter personal oferite în cadrul prezentului contract, în scopuri de marketing și comercializare a produselor și serviciilor Enel Energie și ale partenerilor Enel Energie, prin orice mijloc de comunicare, care nu necesită intervenția unui operator uman (scrisori, broșuri, sms, e-mail, fax, alte materiale tipărite, beneficiind de drepturile conferite de legislația în vigoare privind prelucrarea datelor cu caracter personal”. La cine ar trebui să fac plângerea? La ANRE sau la Protecția Consumatorului? Nu mă aștept la despăgubiri din partea lor, însă doresc să fac o plângere - pentru că totul a fost de plâns în relația cu Enel - dar nu știu ce aspecte pot fi combătute. Vă mulțumesc. Cibelle.