avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1467 soluții astăzi
Forum Activitate petrus11

Activitate petrus11

Imi cer scuze pt.intarzierea postarii.
Aceste "alte cheltuieli" cum se calculeaza;
-la nr. de persoane;
-in functie de cota indiviza;
-raportata la suprafata fiecarui apt?
Apt. l-am achizitionat printr-un imputernicit,care nu a demarat nici o formalitate in acest sens.Persoana care ne-a preluat in administrare,avea deja o asociatie si a fost adusa de proprietarul blocului.
Nu am semnat nici un fel de cerere,nu am depus ,in copie ,la sediul asociatiei contractul de vanzare-cumparare.
am achizitionat recent un apt.,intr-un bloc nou dar pt. ca nu stau in tara(deocamdata),apt. este liber,nu este racordat la electricitate,nu se consuma apa ,deci nu exista nici un fel de cheltuieli.Locatarii care s-au mutat, au fost contactati de o persoana care mai administra si alte blocuri si au aderat la asociatia de proprietari a cesteia.Cand s-a afisat lista cu ce are fiecare de platit(apa.caldura..),a aparut si o rubrica "alte cheltuieli",care era in suma de 50 lei/luna/apt.,si care era la toti locatarii prezenta in acelasi cuantum.
Intrebata de mine,d-na adm. a spus ca aceea suma este pt. curatenie,lumina si cheltuieli administrative,si ca toti trebuie sa plateasca la fel.
Intrebarea mea este:1) daca nu locuieste nimeni in apt. meu-si asa va fi cel putin 1 an de acum incolo- de ce eu sa platesc la fel cu cei care locuiesc acolo?
2) daca pot sa renunt la a mai fi membru in aceasta asociatie pe perioada in care nu locuieste nimeni.
Daca se poate in raspunsul pe care ,sper,ca il voi primi sa datisi prevederea legala Multumesc.