Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
varog sa ma lamuriti in urmatoarea problema Am un srl si in urma ploilor abundente magazinul mi-a fost inundat deteriorindu-mi si provocindu-mi multe pagube materiale si marfuri stricate.Cum trbuie sa procedez in aceasta situatie din punct de vedere contabil, si ce documente trebuie sa intocmesc.Mentionez ca aceasta a fost o calamitate la nivel de oras, si timp de trei zile marfa a stat in apa dupa care am fost nevoit sa o arunc. Va multumesc
Faceti inventariere apoi valorificati inventarul.
Grupati marfurile in vederea declasarii sau distrugerii pentru a le scadea din gestiune pe cheltuieli extraordinare (sunt neimputabile gestionarului). Intocmiti proces verbal de declasare.
E bine sa va ganditi pe viitor la o asigurare de bunuri!
Mltumesc frumos ptr raspuns !dar asi vrea sa va intreb daca acest proces verbal de declasare trebuie semnat de vreo comisie anume(comisie care s-a intrunit ,dar nu au intrat prin magazine sa vada marfurile distruse) si daca la aceasta marfa distrusa se mai plateste TVA
Comisia de declasare trebuie sa fie diferita de cea de inventariere si semneaza procesul verbal la efectuarea dezmembrarii/distrugerii/etc bunurilor, putand propune si alte masuri de valorificare pt scoaterea din evidenta.
Parerea mea este ca se datoreaza TVA la scaderea lor din contabilitate.
Stoc
liliigretz
Buna ziua,
Un magazin de haine are in stoc produse de acum 5 pana la10-12 ani, produse care nu au sansa de a mai fi vandute niciodata, parte din ele sun si ... (vezi toată discuția)