avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 421 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... contract de colaborare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

contract de colaborare

buna ziua!
dupa un an de zile de asteptari si promisiuni in vederea incheierii CIM la o firma din Bucuresti(eu fiind din Iasi) mi s-a propus un contract de colaborare de 2 ore/zi .Ei asteapta acum un raspuns urgent de la mine:daca accept sau nu. Mentionez ca lucrez ca merchandiser 8 ore / zi de luni pana vineri si 4 h/zi sambata.Mi s-a promis ca nu mi se umbla la salariu, ca o sa am asigurare de sanatate si bonuri de masa. Este adevarat sau ma mint cu nerusinare?Sa accept sau nu?

Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 10:01, 18 August 2010
Bate mai putin la ochi un CIM cu timp partial decat un contract de colaborare.
geanina1234 a scris:

in cele din urma, mi s-a spus acum ca se incheie CIM cu timp partial de lucru,respectiv 2 ore/zi pe durata determinata. Acum intrebarea mea este : sigur voi beneficia de bonusuri, asigurare,concediu,etc? pentru ca mie mi se pare absurd ca la 2 ore muncite pe zi sa fii atat de bine rasplatit in tarisoara asta a noastra.Adica, nu bate la ochi la ITM?

Geanina, este necesar ca aceste bonusuri sa fie specificate in acel contract pe care il inchei cu angajatorul. Intr-adevar sunt contracte individuale de munca cu timp partial de lucru, nu este nimic iesit din comun in asta.

Tocmai de aceea am sugerat sa iti fie trimisa o copie scanata a eventualului contract.
Ultima modificare: Marți, 17 August 2010
Andra Denise Dinca, Avocat
av_andra13 a scris:

geanina1234 a scris: