buna ziua!
stiu ca s-a mai discutat o problema asemanatore, dar tot nu m-am lamurit.
problema sta in felul urmator:
in momentul de fata sunt angajat cu carte de munca pe un post de informatician. (norma e de 1 h/zi).
mi-am luat un post de prof. cu norma intreaga (asta insemnand 4h/zi). de la scoala mi-au cerut cartea de munca, dar nu stiu cum sa procedez, pt ca as vrea ca jobul principal si, implicit cartea de munca sa ramana la scoala.
si, in legatura cu cartea de munca ar fi o alta pb. cartile de munca s-au dus la itm (Bucuresti) pt scanare-sau ceva de genul acesta, dar, bineinteles ca atunci cand m-am dus sa o cer mi s-a spus ca nu se mai gaseste, ca s-a pierdut, si ca alta nu mi se poate face pt ca nu se mai elibereaza carti de munca-fizic.
acum nu stiu ce sa fac,
pana la urma cum este legea?
daca la itm s-a pierdut cartea de munca, si altele "nu se mai fabrica"(dupa cum a tipat dna de la itm) eu ce le spun la scoala?
O solutie ar fi : audienta la inspectorul sef al ITM Bucuresti sau sesizare scrisa. Carnetul de munca nu s-a pierdut , ci doar este ratacit avand in vedere normanul de hartii care se depun la aceste institutii.
Se poate depune la scoala o declaratie prin care le spuneti exact care este problema cu carnetul dvs de munca, ramanand ca in cazul in care nu se gaseste si nici tipizate nu exista sa le aduceti o adeverinta de vechime pentru perioada lucrata vizata de ITM.
La vechiul angajator depuneti o cerere prin care ii anuntati ca incepand cu data de ... veti avea functia de baza la scoala . Nu se face cerere de incetare a raportului de munca, decat daca doriti sa nu va mai pastrati si acel job.