claudia_pana a scris:
Bun, asta stiam. Problema este ca as vrea sa stiu de ce nu se poate ca Dalkia sa ne diferentieze pe cei care am platit de cei care nu au platit.
Nu e posibil asa ceva. Furnizorul de energie termica nu este in nici o relatie directa cu "proprietarii". El are contract cu asociatia de proprietari, furnizeaza energie termica asociatiei, iar pentru acest serviciu se asteapta sa fie platit. Daca nu-si primeste banii pentru serviciul furnizat, atunci il intrerupe. La fel cum se intampla absolut in orice relatie furnizor beneficiar, indiferent ca e cablu, telefon, energie termica sau electica.
In interiorul asociatiei, cum se repartizeaza cheltuielile, cine consuma caldura si cat, etc, sunt probleme interne si va privesc doar pe dumneavoastra ca proprietari, ca membrii in asociatia de proprietari si pe reprezentantii responsabili ai acesteia(presedinte, administrator, cenzori).
Vina pentru ca s-a ajuns in situatia descrisa impartita intre tate persoanele mentionate mai sus, inclusiv a dumneavoastra. Si consecintele sunt bine cunoscute, penalitati, sistare, debransare, etc.
Logica e simpla. La fel cum actionarul unei societati comerciale este interesat ca societatea sa mearga bine, la fel si dumneavoastra, ca proprietar, trebuie sa fiti interesat (pentru ca totodata sunteti afectat in mod direct) de bunul mers al lucrurilor in asociatie. Daca vedeti ca asociatia incepe sa aiba datorii, "trageti-l de urechi" pe administrator, pe presedinte, sa ia masuri din timp. Sa nu se ajunga in situatii de genul acesta.
ANPC nu prea are ce sa faca, insa oricum nu aveti nimic de pierdut. V-am spuns, furnizorul reactioneaza la fel cum ar reactiona orice alt furnizor.