avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 876 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Imi plac animalele si dau admitere la INM :)
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Imi plac animalele si dau admitere la INM :)

Ii astept pe toti cei interesati ;)
Buna dimineata ... da 6 luni ... dar cum Doamne iarta-ma sa rezist eu atata timp in ritmul pe care l-am avut de la anuntarea examenului din toamna ... nici o sansa ... sper sa conteze faptul ca pe la servici incerc sa bag productie ... am uitat o :coffee: asa sa ne trezeasca
Buna dimineata tuturor!
Haideti sa va zic o gluma ca sa nu mai lasati invatatul pe maine, poimaine, etc.
Care sunt cele 3 bancuri studentesti?
1. DE MAINE ma apuc de invatat
2. Da-mi 10 lei ca MAINE ti-i dau inapoi
3. Dezbraca-te ca nu-ti fac nimic
Asa ca nu mai lasati invatatul pe maine si invatati de azi
Dincolo s-a mai insufletit forumul.......
Mai lucrez un pic pentru servici si apoi ma apuc de individualizarea pedepselor
[ link extern ]
astea sunt posturile vacante de judecatori la judecatorii din care isi vor alege cei care au luat examenul de capacitate adica 73 judecatori
[ link extern ]
posturile vacante de procurori in care isi vor alege cei care au luat examenul de capacitate adica 95 procurori ...
mai raman destule posturi ... de ce nu ar organiza examen sa ocupe o parte din ele in conditia in are raportul pe justitie scartaie chiar din cauza asta plus cate posturi se vor vacanta la judecatorii cu ocazia examenelor de promovare care anul asta sunt 2 ... speranta moare ultima ...
Ultima modificare: Miercuri, 12 Ianuarie 2011
daxia0022, utilizator
din lipsa fonduri....asa spune guvernul BOCX-(

Alte discuții în legătură

Schimbare avatar ContSters64839 ContSters64839 Sunt de aproape un an inregistrat pe site-ul avocatnet.ro si n-am avut absolut nici o problema tehnica pana acum vreo saptamana. Am incercat sa remediez singur ... (vezi toată discuția)