avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 557 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Stagiar 2011
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Stagiar 2011

Buna seara tuturor si bun venit in profesie celor 300 si ceva (400?) care au promovat examenul de admitere in barou.
Sunt la dispozitia intrebaciosilor pentru lamuriri din spatele robelor: cum e in stagiu, ce faci, ce nu faci, ce ai de facut, cum trebuie sa faci, etc.
Va salut si va astept,
Utilizator R.
Murgu a scris:
Mai sunt oare astfel de oameni printre indrumatori? Mai sunt oare avocati consacrati care sa mai renunte din cand in cand la aroganta si sa "picure" putin din geniul lor proaspat venitilor in activitate si care sa-ti spuna simplu: "Nu sunt un profesor, doar un tovaras pe care l-ai intrebat pe unde sa mergi".

Eu cred ca sunt chiar foarte multi. Mi s-a reprosat ca generalizez fara justificare o situatie care se intalneste in SCA-urile din Bucuresti, asa ca poate ar trebui sa fac mentiunea asta. Nu pot insa sa nu observ cate anunturi de colaborare din partea indrumatorilor au existat chiar pe acest forum (ba unul chiar in acest topic!).

PS: Colegul R. este colega R. :)
Pentru colega R. :vishenka: si pentru Andeea :vishenka::vishenka:
Sunt, e adevarat, multe anunturi de colaborare pentru stagiari in Bucuresti, inclusiv pe site-urile de recrutare. Pe la alte barouri e jale. Indrumatori care sa indeplineasca conditiile ( mai ales cea cu privire la venituri) si care sa fie si dispusi sa primeasca stagiari sunt foarte putini. Eu caut indrumare la PH de mai mult timp #-o. Pentru Bucuresti am gasit din prima saptamana de cautari trei oferte absolut sigure (adica puteam incepe imediat) insa suntem legati pentru efectuarea stagiului de baroul in care ne-am inscris ( Decizia interpretativă nr. 320/8 martie 2008 a Consiliului Uniunii Naţionale a Barourilor din România). Mai cautam...
@ Andreea: :whistle: