avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 852 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Reclamatie nefondata
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Reclamatie nefondata

Buna ziua.Incerc sa fiu cat mai scurt.Sunt medic primar pneumolog si una din activitatile mele constau in intocmirea anuala a referatelor medicale pentru prelungirea pensionarilor de boala a celor ce au avut TBC pulmonar si au ramas cu sechele.O conditie prevazuta legal si de Comisia de E xpertiza la care trimit pacientii este controlul periodi la 2-3 luni interval cu obligatia consemnarii pe verso-ul referatului a controlului,medicatiei,manevrelor,etc.Unul din bolnavi, refuza permanent sa se prezinte la control,iar in momentul in care am precizat ca,dupa un an ,fara nici un control periodic,ma leg singur,daca intocmesc asa ceva,s-a dus si a depus o reclamatie la Directia de Sanatate in care a precizat ca i-as fi cerut bani pentru intocmirea referatului.In urma cercetarii interne,acest fapt nu s-a adeverit.Merita sa-l dau in judecata pentru afirmatiile sale fara acoperire,sau mai bine il ignor.Multumesc pentru raspuns.Cu stima,Adrian
Cel mai recent răspuns: Cabinet avocat Mihai Gaita , Avocat 18:55, 15 Februarie 2011
Da, ii puteti face plangere pentru denuntare calomnioasa, in penal sau in civil o actiune pentru daune morale. Cel mai bine il ignorati deoarece procesele costa bani, dar si timp.