avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 413 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Dilema MARE - admitere INM 2012
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Dilema MARE - admitere INM 2012

sunt studenta in anul 3 la fac de drept si doresc sa intru la inm in 2012; problema majora este ca nu stiu de unde sa incep, cu ce materiale, ce autori; momentan am luat cartile postate de inm in bibliografia pt examenul din 2010, dar din ce am tot citit aici la diversi utilizatori care au dat acest examen sincer nu prea stiu ce sa invat; stiu ca intervine si posibilitatea schimbarii anumitor articole dar sunt convinsa ca totusi exista si niste carti "general" valabile!
astept raspuns cat mai curand si sper ca am postat corect aici acest mesaj (este prima data cand folosesc acest forum pt a scrie)
va multumesc!
Cel mai recent răspuns: mmady , utilizator 16:03, 21 Martie 2012
oana_dre a scris:

eu sunt in aceeasi situatie cu tine dar am vorbit cu un prieten de familie si mia dat el titlurile de carti deoarece el pregateste studenti pentru admitere la inm fiind judecator. o sa iti las un mesaj cu ce carti mia recomandat el si sper sa iti fie utile :) si spor la invatat.

Prietenul tau de familie e judecator si pregateste studenti pentru INM?
Wow!
1. Nu stiam ca se fac meditatii pentru admitere la INM
2. Vezi ca daca mai spui cuiva treaba asta s-ar putea sa ii creezi probleme prietenului de familie judecator.
davegahan..nu vad de ce ar fi asa o mare problema ca un judecator sa ajute..sa motiveze..sa mediteze nah o persoana pentru a lua un examen la INM.In fond ajutorul consta in pregatirea teoretica a persoanei respective..nu in introducerea ei in sistem prin nustiu ce mijloace ilegale,nu?
oana_dre, ti-am trimis un mesaj pe privat.
adryan_ss2 a scris: