Atunci e simplu: este o pura actiune "procedurala" prin care se justifica o amanare a platii pana la 90 zile.Litigiul va fi intre service-ul executant(probabil agreat/indicat de asigurator) si asiguratorul care a acceptat reparatia.Daca veti avea cumva neplaceri in viitorul apropiat, aliati-va cu reparatorul care (daca nu si-a primit), va face tot posibilul sa-si primeasca banii.
Daca nu au specificat ce trebuie sa faceti, dv va continuati programul normal si cand o sa va faca precizari fie o sa va prezentati la service cu masina si cu documentele cerute, fie o sa va ceara sa-i asteptati acasa pt unele verificaride menite sa tergiverseze plata despagubirii catre service. Asa ca eu zic sa nu intrati in panica si sa asteptati urmatoarea lor miscare. Parerea mea este ca e o lipsa totala de profesionalism pt ca daca voiau sa amane plata trebuiau sa solicite aceste investigatii in termen de 10 zile de la efectuarea constatarii daunei.
Dauna auto
marius____
In data de 10 ian 2011 s-a produs accidental, in data de 11 ian 2011 s-a avizat, in data de 14 ian am dus masina la service, pe 20 ian iau masina din sercice, ... (vezi toată discuția)