Buna ziua,
Am cumparat online o imprimanta care dupa 2 saptamani s-a defectat. Am trimis-o la firma de unde am cumparat care avea service propriu si mi-au zis ca am trimis imprimanta cu sigiliile rupte. Va dati seama ca daca o desfaceam eu sau punem pe cineva sa o desfaca nu mai aveam pretentia la garantie, mai ales ca stiam ca nu trebuie sa fie rupte. Eu le-am scris urmatorul mesaj:"Buna ziua, sigiuliul nu era rupt. Eu nu sunt nesimtita si nu am desfacut imprimanta. Chiar asa sunteti? O desfaceti si apoi ziceti ca era iesita din garantie? Nu pot sa cred ca faceti asa ceva? Nu ma asteptam avand in vedere ca va faceti o reclama asa buna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daca era rupt sigiliul nu o trimiteam, stiu si eu regulile garantiilor, dar se pare ca dvs nu stiti alte reguli." Se pare ca s-au simtit jigniti si au zis ca ma actioneaza in instanta pentru afirmatii, dar pana la urma eu sunt cea pagubita.
Va rog sa imi spuneti ce parere aveti.
Va multumesc.
Dupa cum am spus..Trebuie sa faca o dovada pertinenta ca produsul a ajuns fara sigiliu.
Cel care a preluat produsul trebuia sa faca mentiunea pe un pvcc ( fara sigiliu).
Dupa ce ajunge la ei produsul degeaba fac ei 1000 rapoarte ca nu au nicio valoare atata timp cat dvs nu ati fost de fata.