As dori sa adresez celor ce sunt in tema o intrebare referitoare la asociatiile de Proprietari legal constituite, as formula-o asa:
O asociatie de Proprietari, are in desfasurare un contrct de prestari servicii pentru serviciile comunale (apa rece, canal, canal pluvial (meteoric) si salubritate, firma in cauza accepta prin decizia directorului, sa incheie contracte separate cu cativa membri din acea asociatie care considera ei, ca ar reduce factura proprie prin neplata partilor comune si indemnizatia administratorului, intrebarea: Este corecta decizia directorului respectivei societati prestatoare de servici?; Care este modalitatea legala de a iesi dintr-o forma de asociere precum o asociatie de Proprietari?; Cum va proceda asociatia privind repartizarea cheltuielilor?
Cu stima pentru intelegerea d-vs, Constantin.
Atat timp cat acel apartament se alimenteaza cu apa din bransamentul comun, trebuie sa contribuie la pierderile de apa ale asociatiei.
In plus, plata cheltuielilor de intretinere se face indiferent daca respectivul proprietar este sau nu membru al adunarii generale.
Legea Locuintei- nu obliga proprietarii sa se asocieze obligatoriu, sintagma,, pot'' lasa loc la interpretari.In plus se enunta clar ca de administrarea condominiului raspund proprietarii.De ce nu se poate practic sa se ocupe personal proprietarii de administrarea tehnica a condominiului fara a angaja o pleiada de angajati care vor salarii la fiecare sfarsit de luna?. Credeti ca o administratora care stie sa faca incasari si contabilitate v-a sti vreodata problemele unui subsol tehnic si sa coboare ea printre tevi cu lanterna ?.:stunned:(de exemplu).
@johnpescar
Cred ca ati ramas prizonier propriilor idei.
In asociatia noastra,doamna administrator coboara in subsol stie sa vada defectiunea si cauza .Subsolul este iluminat electric (24v).Stie sa inchida
orice vana ,stie sa faca goliri,sa faca aerisiri de coloane .Este contabil.
Precizari, la care am sa incerc sa le formulez/raspund punctual:
1.Proprietarii la momentul infiintari asociatiei au fost de acord, acest lucru exprimandu-l prin cererile de aderare pe care le-au semnat in nume propriu.
2.Din cunostintele mele, stiu ca asociati de proprietari exista in toate statele civilizate.
3.Asociatia plateste o sinura persoana in baza unei conventi de prestari servicii, restul functiilor din cadrul asociatiei sunt onorifice (neremunerate).
4.Da, sunt presedinte de asociatie si pot sa spun ca am facut multe in privinta asta fara a avea pretentii materiale, dar pentru ca avem culori politice diferite, desi eu cel putin nu am idee de culoarea pe care as putea sa o am, nu mai suntem pe plac domnului director in cauza. Cobor si in subsoluri, iluminate electric pentru ca suntem in anul 2011, desi angajati societati in cauza au refuzat sa o faca.
5. In discutia avuta cu domnul director al societati prestatoare de servici, dumnealui a afirmat: "AM BAZA LEGALA PENTRU A INCHEIA ASTFEL DE CONTRACTE SI O VOI FACE INDIFERENT DACA VA PLACE S-AU NU".
6.Intrebare: La incheierea contractelor in cauza nu ni s-a solicitat o adeverinta din care sa reiasa ca proprietarii in cauza nu mai au datori fata de asociatie, pe urma clauzele contractuale intre firma in cauza si asociatie nu a fost negociate printr-un act aditional.
7.Cum isi va scadea din gestiune asociatia diferentele create si unele datori?
8.De ce SC Electrica SA incheie contracte pentru furnizarea energiei electrice pe casa scarilor numai cu asociatiile de proprietari, de ce nu o face cu fiecare proprietar in parte?
Cu stima pentru intelegerea dumneavoastra, Constantin.