Domnule VASILE IORGA, nu putem sti daca i s-au inmanat comisioanele etc. si cum anume a fost informat, verbal, domnul.
Am un card la care nu am cunoscut niciodata comisioanele, nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa le vad, ca s-au modificat etc. Sigur, nu ma intereseaza prea mult, momentan as pastra cardul indiferent de comisioane.
INSA, daca as fi in alta situatie, sincer, banca in cauza m-ar pierde de client garantat. Si ma va pierde, insa e o chestiune de timp.
Nu stiu altii cum sunt, insa in momentul in care am avut o problema cu o banca, am evitat-o pe viitor. Fara comentarii, fara alte sesizari etc. Si mi s-a intamplat de vreo 3 ori. Asadar, am o lista neagra. :D
De asemenea, am un client care de 2 ani asteapta un raspuns la o sesizare catre o banca privind un comision incasat... cine stie pentru ce!! Sigur, nu-l va primi niciodata, pentru ca nu va merge mai departe. Pacat.
Din nefericire, nu stim ce anume i s-a adus la cunostinta lui Victor90.
D-na AVLIL, aveti dreptate sunt anumite persoane, in foarte multe bancii, foarte slab pregatite si care consuma foarte multa lamaie, dimineata, inainte de a pleca la serviciu, >> sunt acre si grizate<< si nu isi consiliaza corect clientii.
Conform normelor BNR,fiecarui client este obligatoriu sa i se puna la dispozitie o lista cu taxele si comisioanele percepute de banca.
Respectivi angajatii nu realizeaza ca totusi sunt platiti din banii nostri si cum d-stra ati facut o lista neagra, au mai facut si altii.
Nu cred ca e locul sa spunem ce alimente consuma cine, fie ei angajati in banci sau altceva...
Aceste atiutudini de presupunere despre ce cunoaste sau ar trebui sa cunoasca un client insa sunt, din pacate, foarte extinse si au impact negativ asupra relatiei profesionale dintre parti.
Asa cum, poate, functionarul bancii a presupus ca respectivul client poate stie de taxa anuala, asa ati presupus si dv. ca a fost informat intr-un anumit fel.
Noi nu stim aceste lucruri in mod concret si este gresit sa le presupunem ca sunt asa cum ni se par noua a fi.
Eu nu am presupus,am cosemnat ce este legal conform normelor BNR, clientul semneaza un opis la semnarea contractului ca a luat la cunostinta , de X, de Y, inclusiv de taxe si comisioane practicate de banca pt. produsul respectiv.In cazul acesta sunt doua variante:
-salariatul l-a informat, dar clientul nu a retinut, deoarece era fericit ca in sfarsit i s-a aprobat.
-salariatul nu avea buna dispozitia respectiva sa il informeze pe client in totalitate despre produs si a complectat documentatia singur