avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 582 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie de somaj
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie de somaj

Buna ziua..as avea si eu o nelamurire,.. timp de 1 an am muncit la un magazin si dupa un an s-a restructurat postul meu de lucru..am cotizat la stat 12 luni consecutive dar in acest an in timp ce am muncit am facut si facultate tot platita bineinteles...as vrea sa stiu daca sunt studenta dar am cotizat 12 luni am dreptul la somaj?..Abia am terminat primul an..astept un raspuns..Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:43, 27 Iulie 2011
freeelis a scris:
Art.42 alin.2 din Legea nr.76/2002 : Nu beneficiazã de indemnizaţie de şomaj absolvenţii care, la data solicitãrii dreptului, urmeazã o formã de învãţãmânt.

1. Asa este, deci absolventii care solicita indemnizatie de somaj nu beneficiaza de aceasta daca urmeaza o forma de invatamant la data solicitarii.
2. Dar userul nostru solicita indemnizatie de somaj in calitate de concediat de la un loc de munca si, in acest caz, beneficiaza de indemnizatie de somaj.
da..ma concediaza pt k se inchide magazinul si nu au altul in oras sa ma trimita acolo..seful meu a zis k ma da in somaj insa am auzit ca nu pot lua somaj pt ca sunt studenta..si de asta am vrut sa stiu exact ca sa stiu sa ma apar..pt ca consider ca am dreptul la somaj atata timp cat am cotizat timp de 12 luni pt ajutor de somaj.va multumesc
pruteanu oana a scris:

da..ma concediaza pt k se inchide magazinul si nu au altul in oras sa ma trimita acolo..seful meu a zis k ma da in somaj insa am auzit ca nu pot lua somaj pt ca sunt studenta..si de asta am vrut sa stiu exact ca sa stiu sa ma apar..pt ca consider ca am dreptul la somaj atata timp cat am cotizat timp de 12 luni pt ajutor de somaj.va multumesc