avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 807 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salarizare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salarizare

Sunt asistent medical. Am promovat gradul principal in 2009 si de abia la sfarsitul anului 2010 mi s-a recunoscut pe cartea de munca. Am si eu o intrebare. O data ce mi s-a recunoscut gradul principal, nu ar fi trebuit sa-mi acorde si o majorare a salariului?
Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: ContSters136493 , utilizator 12:30, 27 Iulie 2011
In momentul in care vi s-a emis decizia de promovare in functie , automat trebuia sa vi se acorde si salariul de asistent medical principal, similar cu a unui alt salariat aflat in plata cu aceeasi vechime . Trebuia sa contestati in termen de 30 de zile decizia de promovare , acum cred ca ati putea solicita angajatorului revizuirea salariului si apoi in urma raspunsului sa-l actionati in instanta .
Aceste lucruri sunt valabile daca lucrati intr-o institutie publica si nu intr-o societate privata .
Ultima modificare: Miercuri, 27 Iulie 2011
zzenovia, utilizator
Nu cred ca s-a emis o decizie de promovare,pt. ca nu cred ca a avut loc aceasta promovare efectiv,cu consecintele ei,ci doar i s-a inregistrat gradul principal in carnetul de munca la cap. "calificari,specializari si cursuri de perfectionare a pregatirii profesionale.absolvite dupa intocmirea carnetului de munca ".
Daca lucrati in sist. sanitar de stat,cunoasteti ca pt. promovare mai este necesara si incadrarea in cheltuielile de personal aprobate,pt. ca o promovare implica o majorare a acestora.Se poate ca si acesta sa fie motivul pentru care nu s-a trecut la incadrarea doamnei pe gradul principal obtinut si recunoscut.
Ultima modificare: Miercuri, 27 Iulie 2011