Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna
Mi-am dat demisia pe 11.07.2008, mi s-a incheiat CIM la data de 28.07.2008, pe 03.08.2008 am si primit cartea de munca, pe 10.08.2008 trebuia sa primesc ultimul salariu ceace normal ca n-am primit. M-am interesat de fosti colegi ieri (20.08.2008), ei au luat salariul pe data de 15 august, dupa ce am intrebat pe fostul meu sef, care zicea ca "nu sunt bani in firma" si ca "au alte cheltuieli", si ca nu stie cand pot sa vireze salariul...
Va rog sa ma ajutati: ce pot sa fac in cazul asta?
ce ciudat......cand discutam, folosim un termen care are un inteles foarte clar si anume "neindeplinirea" masurilor" dar legea il pune pe inspector sa sanctioneze "refuzul" care inseamna cu totul altceva.
La masurile dispuse (plata salariului de exemplu) este obligat ca pana la o anumita data sa trimita un raspuns la adresa ITM-ului cu referire la acestea.Va atasa documentele justificative care sa certifice imposibilitatea achitarii salariilor si nu refuzul.