Buna ziua.O sa explic pe scurt despre ce vorba.Acum catva timp in urma am achizitionat de la acea firma de mobila ,o camera matrimoniala.Comanda mi-a fost onorata dar nu in totalitate ,si de aproape 2 luni de zile ma tot amana .Mai au sa imi trimita la acea camera ,salteaua de la pat (este inclusa in pret) si o comoda.Mentionez de altfel ca pretul a fost achitat integral.Ce este de facut?
Daca reclamaţia/sesizarea dumneavoastra este insotita de tot ce este nevoie ca sa fie luata in considerare (factura fiscală / bon fiscal / chitanta, contract, certificat de garantie etc.) OG27/2002 spune:
Art. 8
(1) Autorităţile şi instituţiile publice sesizate au obligaţia să comunice petiţionarului, în termen de 30 de zile de la data înregistrării petiţiei, răspunsul, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă.
[...] Art. 9
În situaţia în care aspectele sesizate prin petiţie necesită o cercetare mai amănunţită, conducătorul autorităţii sau instituţiei publice poate prelungi termenul prevăzut la art. 8 cu cel mult 15 zile.
In concluzie, in max. 45 de zile ar trebui sa primiti un raspuns.