Asociatia de proprietari a schimbat firma de administrare cu un PFA. In luna septembrie firma veche a mai lucrat 11 zile dupa care a inceput asta nou.
Cel nou acum si-a pus toata factura la plata ca si cum ar fi lucrat intreaga luna septembrie pe motiv ca factura partiala emisa de cei vechi a fost emisa in luna octombrie, pe motiv ca programul nu il lasa sa puna o factura din octombrie in luna septembrie, pe motiv ca factura aceea nu exista faptic la noi, e doar o copie(aiaau "uitat" sa ne dea originalul...), pemotiv ca o sa-si storneze el factura aceasta intreaga si ne da chitanta...
Va rog sa ma ajutati sa-mi spuneti cita dreptate are, daca, nu am incredere in acest individ.
Multumesc,
In posesia facturii originale puteti intra fie direct de la cel care a emis-o, unde trebuie completate datele Dvs. la delegat-primitor, seria si numarul C.I. Semnati de primirea ei in ambele spatii rezervate semnaturii. Sau emitentul v-o poate remite prin posta. In acest caz confirmarea primirii se face pe baza mandatului postal de primire al acesteia.
In cazul pierderii facturii originale, este valabila si o copie semnata si stampilata pe care emitentul va scrie: "Duplicat, inlocuieste documentul original".