avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 502 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Vreau sa vand programe facute de mine
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Vreau sa vand programe facute de mine

Buna. Sunt un programator din Romania si as dorii sa imi vand produsele pe internet. As avea nevoie de niste informatii daca ma poate ajuta cineva. Am fost la mai multi avocati si juristi dar nimeni nu mi-a putut da un raspuns concret ce si cum trebuie sa fac sa fie legal.
Situatia este in felul urmator.
-Eu creez un program pe care vreau sa il vand pe internet.
-Targetul de vanzare este fi in SUA si alte tari straine.
-Procesorul de plata ar fi serviciul Paypal(valuta lor este in EURO si USD)

Intrebarea mea este ce trebuie sa fac sa fiu 100% in legalitate.
Ultima modificare: Luni, 5 Decembrie 2011
Lorant, utilizator
Cel mai recent răspuns: Lilicaa , utilizator 16:19, 6 Ianuarie 2012
Pentru inceput este bine neplatitor de tva deoarece vinde preponderent la persoane fizice care nu deduc TVA si vor pret cat mai mic.
Iar daca el face achizitii pe firma trebuie sa planifice achizitiile. Daca nu face multe achizitii nu este bine sa fie platitor de tva, daca are de gand sa faca amenajarea sediului si dotarea cu diferite echipamente este bine sa fie platitor de tva.
Ca platitor de tva pe SRL este bine sa faca achizitii deoarece diminueaza profitul si astfel diminueaza impozitul de 16 % pe profit + 16 % impozit pe dividend, Deci pentru achizitii deduce 24 % tva + 16 % impozitul pe profit + 16 % impozit pe dividend.
Trebuie sa puna in calcul echilibrul intre ce deduce si pretul crescut cu tva acceptat de client (cred ca el poate vinde la acelasi pret dar in care a inclus si tva-ul).
Eu m-as declara platitor si as face achizitii multe, uneori in viata este bine sa prinzi un tren bun cu o decizie corecta la momentul protrivit.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură