O explicatie (singura, in opinia mea) ar putea fi ca la Galati, cand ati solicitat viza de resedinta, ati fost implementata in baza de date cu DOMICILIUL in Galati, in loc de resedinta.
Acum au descoperit greseala facuta si incearca sa gaseasca o solutie sa nu o pateasca colegii din Galati.
Cei din Braila v-ar fi putut ajuta, atat pe dvs. cat si pe colegii lor, daca va spuneau sa va faceti cererea cu motivul
Expirare + schimbare de domiciliu.
Solicitati celor de la Braila sa isi sune colegii de la Galati si sa rezolve problema cat mai repede, in sensul ca cei din Galati trebuie sa-si modifice baza de date pentru ca dvs. sa nu mai apareti cu domiciliul in Galati.
Abia dupa ce vor face cei din Galati modificarea vor putea cei din Braila sa va elibereze actul de identitate.
De aceea dureaza atat de mult - adica s-ar putea rezolva in timp foarte scurt daca ar fi bunavointa, insa daca nu presati se vor incadra exact in cele 45 de zile la care le da dreptul legea.
Va sfatuiesc sa le spuneti ca veti suna direct la Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, pentru ca nu e corect sa fiti pusa in situatia de a nu va putea depune actele pentru ajutorul de somaj din cauza ca un functionar, la un moment dat, a fost cascat sau ma rog, a gresit.
Telefonul de la Bucuresti este:
Reclamatii si sesizari: 021/413.56.49
Ar trebui sa fie afisat si pe langa ghiseul de preluare a actelor un numar de telefon unde sa puteti suna pentru reclamatii, eu pe acesta l-am luat de pe net.
Insa cei din Galati vor fi mai afectati de aceasta eventuala reclamatie, de aceea incercati un telefon si la unul dintre numerele acestea (sau la toate :) ) si insistati sa vorbiti cu cineva care poate urgenta rezolvarea problemei:
0236.411.513 ; 0336.401.866; 0336.401.867
[ link extern ]
Succes :luck: