avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1819 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Desi am primit fisa postului, nu pot sa-mi exercit ...
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Desi am primit fisa postului, nu pot sa-mi exercit atributiile prevazute in aceasta intrucat nu am acces la documente

lucrez ca functionar public intr-o primarie. Am fost referent in cadrul unui compartiment, apoi promovata pe studii superioare in cadrul altui compartiment, pe un alt post in profilul studiilor absolvite. Dupa un timp, am primit fisa postului cu atributii specifice noului post. Problema este ca desi detin aceasta fisa, nu imi pot intra in atributii, intrucat nu mi se predau documentele de la noul loc de munca. Sunt pacalita de aproape un an ca mi se vor preda dar nu se intampla acest lucru. Practic nu am acces nici in birou, nici la documente. ce pot sa fac in aceasta situatie ? problemele pe care ar trebui sa le rezolv eu le rezolva un alt functionar, care detine un alt post. Multumesc ptr. ajutor.
Faceti plangere penala

ART. 246
Abuzul în serviciu contra intereselor persoanelor
Fapta funcţionarului public, care, în exerciţiul atribuţiilor sale de serviciu, cu ştiinţă, nu îndeplineşte un act ori îl îndeplineşte în mod defectuos şi prin aceasta cauzează o vătămare intereselor legale ale unei persoane se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani.

ART. 247
Abuzul în serviciu prin îngrădirea unor drepturi
Îngrădirea, de către un funcţionar public, a folosinţei sau a exerciţiului drepturilor unei persoane ori crearea pentru aceasta a unei situaţii de inferioritate pe temei de rasă, naţionalitate, etnie, limbă, religie, gen, orientare sexuală, opinie, apartenenţă politică, convingeri, avere, origine socială, vârstă, dizabilitate, boală cronică necontagioasă sau infecţie HIV/SIDA, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 5 ani.

ART. 249
Neglijenţa în serviciu