Buna ziua.
Tatal meu a avut un SRL, infiintat in anul 1992. Activitatea era de vanzare intr-un chiosc metalic, amplasat in fata blocului in care locuia, unde era si sediul firmei.
Chioscul era confectionat de el si in 1996 apare inregistrat la primarie. In anul 2002 tata a vandut chioscul unei persoane pe care noi nu o stim, fara acte si nu l-a scos din evidentele primariei.
Acum tata e decedat, din 2005, firma nu mai are activitate din 2001 si a fost desfiintata din ORC in 2011. Intrebarea este ce putem face sa radiem acest chiosc de la primarie pentru ca ei ne cer impozit pe el si vor sa prezentam actul de instrainare, pe care noi nu il avem. Nu au fost multumiti cu declaratie pe proprie raspundere.
Va multumesc.
Solicitati intai la arhiva primariei sa va dea o copie dupa autorizatie de construire a chioscului si o copie dupa contractul de concesiune teren din domeniul public pe care a fost amplasat.Daca are autorizatie de amplasare provizorie,vedeti care este perioada aprobata prin autorizatie sau prin contractul de concesiune.Daca nu exista aceste documente si nici chioscul nu a fost in patrimoniul firmei desfiintata de ANAF ,e putin mai complicat .Faceti o cerere adresata primariei prin care solicitati aprobarea radierii de la rolul fiscal ,atat pentru concesiune teren care nu mai este ocupat teoretic de la data desfiintarii firmei (aici atasati documentul prin care se atesta desfiintarea) si a impozitului pe cladiri pe care ar trebui sa nu/l mai calculeze incepand cu data desfiintarii firmei si sa existe si vizita pe teren finalizata cu intocmirea unui proces verbal din care rezulta ca nu mai este chioscul.Cred ca e bine sa rugati din vecinii care stiu de cand nu mai este acolo acest chiosc sa va dea si o declaratie scrisa prin care sa confirme data ridicarii lui.Succes!