Alex_Munteanu a scris:
Firma nu i-a platit salariatului banii ci doar l-a imputernicit sa incaseze de la clienti. Chitantele erau pe numele clientilor dar nu am inteles ce este cu dispozitiile de plata, pe numele cui erau?
Nu inteleg : l-a imputernicit prin emiterea acelor dispozitii de plata ?
Modul de incasare era urmatorul :
- departamentul contabilitate emitea o chitanta pe numele clientului ;
- chitanta era predata agentului fara vreo imputernicire din partea firmei(fara a fi incheiat vre-un proces verbal de predare-primire !!!) ;
- in momentul in care primea chitanta agentul era pus sa semneze o
dispozitie de plata emisa de firma catre el in care era trecuta aceeasi suma precum si numele clientului din chitanta predata agentului fara ca agentul sa primeasca efectiv si banii(banii ii
incasa de la client in baza chitantei pe care a primit-o)
Si atunci : agentul a primit banii efectiv de la firma sa prin
dispozitia de plata !!!, nu ?