avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 879 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... restituire sume necuvenite
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

restituire sume necuvenite

Buna ziua!
Sunt profesor la o școală din județul Bacău. Acum 2 ani s-a desfășurat un program A doua șansă , în care am fosta să predăm mai multi profesori. Programul , planul de școlarizare și încadrarea profesorilor su fost aprobate de I.S.J Bacău.
Acul 2 săptîmâni a fost în control Auditul de la I.S.J , care a constatat ca nu exista aprobare pentru plata cu ora a cadrelor didactice și in raport a recomandat ca sumele încasate de noi sa fie restituite.
Doamna contabil ne-a facut convocator și ne-a dat să semnam cate un angajament de plata,in care scria ca ne recunoastem vina si ca suntem de acod sa restituim banii.Mentionez ca nu am primit nicio comunicare scrisa, nominal, ca avem de restituit banii. Nu ni s-a pus la dispoziție nicio copie a raportului, pentru a ne putea consulta cu o persoana abilitata, ci doar s-a făcut un rezumal al lui. putea
Întrebări:
1. Dacă trebuie să semnăm acele angajamente de plată, tinând cont de faptul că noi am fost încadrati corect;
2. De ce să recunosc o vină care nu e a mea, deoarece nu eu am facut statele de plata;
3. Doamna inspector de la Isj, cum a aprobat derularea programul în fiecare an și planul încadrarea profesorilor, dar nu a sesizat ca nu exista aprobare si pentru plata cu ora, mai ales ca aceste program nu s-a desfasurat decat la 4 scoli in tot judetul și trebuia monitorizat, lucru care nu s-a facut niciodata;
4 . Cine trebuie tras la raspundere pentru acest lucru, daca este corect?
5. Ce putem face in aceste conditii?

Ultima modificare: Joi, 5 Aprilie 2012
mirelacolpos, utilizator

Alte discuții în legătură