avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 759 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii diferenta de taxa catre stat
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

diferenta de taxa catre stat

intrebarea este urmatoarea; daca sunt doua cabinete medicale de familie identice ca numar de pacienti, facturare suma la casa jud de sanatate ,diferand numarul de angajati,primul cabinet are doi angajati al doilea patru. Ce diferente sunt intre ele ca taxe catre stat avand in vedere cum am spus ca in aceasi luna au incasat aceasi suma de la CJS?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:36, 7 Mai 2012
In cadrul contractului incheiat cu Casa de Sanatate sunt stabilite anumite criterii minimale legate de numarul de salariati pe care trebuie sa le indeplineasca un Cabinet Medical Individual in functie de numarul de pacienti.

Dincolo de acestea, fiecare isi stabileste propria politica salariala in functie de cat de mult este de dispus medicul sa imparta cu altii si, bineinteles, de concurenta cu alte cabinete.
intrebarea era nu cata retributie primeste fiecare ci cat se plateste taxa(16%,cas,cass,somaj,contributie dupa angajat etc.) daca ambele cabinete primesc aceasi suma X.cat ar fi diferenta daca al doilea cabinet ar avea doi agajati in p cu salar minim
Se poate intampla ca doi salariati sa castige, in total, cat trei din alta parte. De ce sa fie platiti la nivelul salariului minim pe economie? Sunt niste asistente medicale acolo.

Nu inteleg bine problema. Cred, din context, ca ati deschis aici un topic nou iar inceputul discutiei e altundeva. Asa e?
totul este identic, al doilea CMI are doi oameni de servici in plus,cu cat plateste mai multe taxe catre stat,sau acelasi cabinet intr-o luna are doi angajati(oameni de servici) mai mult in rest cele doua luni sunt total identice ca incasari si salariul asistentei, ma intereseaza doar darile catre stat ;diferenta de la o luna la alta