avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 765 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Probleme cu diploma de bacalaureat
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Probleme cu diploma de bacalaureat

Buna ziua. Sunt student in anul 3 la o facultate particulara (Universitatea Crestina ''Dimitrie Cantemir'') si student in anul 1 la ''Facultatea de educatie fizica si sport'' din Bucuresti, pe locurile bugetate de stat. Pentru a ma inscrie la examenul de licenta la Universitatea Dimitrie Cantemir imi trebuie diploma originala de bacalaureat. Pentru a ramane pe locurile bugetate la Facultatea de educatie fizica si sport trebuie ca diploma originala de bacalaureat sa ramana la facultate.Am vorbit cu doamnele secretare de la ambele facultati si ambele au spus ca ''au nevoie'' de diploma originala . Intrebarea mea este, cum pot sa sustin examenul de licenta si sa raman si pe locurile bugetate?
Cel mai recent răspuns: Manuela Rășină , administrator 06:03, 29 August 2023
elena138 a scris:

Exista o prevedere legala in acest sens, acum fiind prevazuta in regulamentele de organizare si functionare a fiecarei universitati.


Si puteti prezenta o lege ceva? o ordonanta, o hotarare de guvern, ceva de genul... regulile interne ale universitatilor nu au caracter de lege.
Ordinul MEN nr. 5734/2013 privind admiterea în ciclurile de studii universitare de licenţă, de master şi de doctorat (2014-2015):

art.2
(1) Potrivit legii, instituţiile de învăţământ superior organizează examene de admitere pentru fiecare ciclu de studii universitare.
(2) Examenele de admitere se organizează pe baza metodologiilor proprii de admitere stabilite de către fiecare instituţie de învăţământ superior în baza autonomiei universitare, cu respectarea prevederilor legale în vigoare şi ale prezentului ordin.