avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1409 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Considerati ca a procedat legal d-na profesoara?
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Considerati ca a procedat legal d-na profesoara?

Buna ziua sunt elev in clasa a VIII-a si doresc sa va aduc la cunostinta urmatoarele:
Astazi la ora de Engelza, d-na noastra profesoara s-a enervat pe unul din colegii mei deoarece acesta nu si-a facut tema.
Dupa aceea a verificat tema la toti copiii din clasa si cei care nu si-au facut-o, precum si cei care si-au facut doar 5 propozitii din sase (cazul meu si al inca 11 colegi) au primit nota patru in catalog.

Avand in vedere ca anul acesta avem Examen de Testare Nationala, la care media claselor V-VIII conteaza 50 %, doresc sa stiu daca d-na profesoara a procedat legal.

Va multumesc!

Lucian
Si inca ceva. inainte de a face scandal, ai putea sa incerci sa vorbesti cu profesoara in cauza. Este si ea om, cine stie de ce era nervoasa in ziua respectiva si s-a manifestat astfel.
Eu am cautat ieri pe Internet, o lege care m-ar putea salva in situatia in care ma aflu si am gasit LEGEA 272/2004 art. 48, 29, 24:
art. 48, alin (3): "Copilul, personal si, dupa caz, reprezentat sau asistat de reprezentantul sau legal, are dreptul de a contesta modalitatile si rezultatele evaluarii si de a se adresa in acest sens conducerii unitatii de invatamant, in conditiile legii"
art. 24: dreptul copilului de "a-si exprima liber opinia asupra oricarei probleme care il priveste"
"de a cere si de a primi orice informatie pertinenta"
art. 29: "de a depune singur plangeri referitoare la incalcarea drepturilor sale fundamentale".