Blocul incare locuiesc are inchiriat un spatiu de la parter unei societati comerciale cu mai multi angajati.
Pe listele de plata lunare ale cheltuielilor la intretinere, nu este trecuta si aceasta societate , astfel ca nu stim daca participa sau nu la plata utilitatilor.Mai precis, asociatia de locatari nu da nici un detaliu privind modalitatea de taxare a acestei firme. Toate facturile care vin se impart pe nr de persoane sau apartamente. Despre spatiul inchiriat la parter nu se face nici o referire.
Intrebare
Este corect ca firma care inchiriaza spatiul de la parter sa apara pe listele comune cu plata cheltuielilor la intretinere?
De ce sa pun contoarul?asta nu inteleg,in plus nu eu am solicitat pentru reabilitarea blocului,stiam se face asta in functie de starea fiecarui bloc,incepand cu cele sub 1990 si apoi peste,este vorba despre un bloc din 1994 intr-o stare buna.
Fond de rulment
bellefille
Proprietarul unui spatiu comercial ,aflat la parterul unui imobil de locuinte ,care este inchiriat este obligat la plata fond rulment si daca da cum se ... (vezi toată discuția)