1.perioada in care telefonul meu aflat in garantie a fost la reparat ( de doua ori cate o saptamana de fiecare data) se adauga la cei 2 ani de garantie pe care telefonul o are la achizitionare?
2. Daca telefonul , aflat in garantie, a fost la reparat si in mai putin de o luna s-a defectat acelasi lucru ( unicul buton) am dreptul la o noua reparatie? Precizez ca in momentul in care am dus telefonul la magazin pt a fi reparat pt a doua oara, acesta iesise din garantie de 1 saptamana, iar ei au preluat aparatul, l-au tinut 10 zile si l-au returnat nereparat, spunand ca " chiar daca eu nu am putut sa ma folosesc de el fiind la ei la reparat, ei nu considera ca trebuie sa imi prelungeasca garantia cu acele zile, iar referitor la faptul ca s-a stricat in mai putin de o luna, ei nu ofera nici un fel de garantie reparatiilor facute"
1. La intrarea in vigoare a ultimelor modificari ale Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora a fost abrogata Hotararea 394/1995 care prevedea ca durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului si pina la data repunerii acestuia in stare de functionare.
Doar daca aveti garantie comerciala in care sa fie prevazut acest lucru puteti cere prelungirea sau aveti temei sa faceti reclamatie la ANPC - legislatia nu il mai ofera.
2. Din pacate daca nu v-au oferit o garantie pentru reparatie care sa depaseasca termenul de garantie din certificat, nu aveti ce sa le faceti. Banuiesc ca daca v-ati fi oferit sa platiti reparatia isi schimbau atitudinea.
Alegeti alt service sa va reparati telefonul, cautati unul care ofera garantie pe componentele schimbate.