Cautati la primarie sau pe langa primarie, la directia de finante locale si trebuie sa gasiti un birou unde are program "judecatorul delegat". Daca ati gasit acest serviciu, ar trebui sa gasiti afisat pe usa sau alaturi afisat programul de lucru si documentele necesare infiintarii unei asociatii de proprietari. Notati-va de acolo lista cu documente si daca nu este aglomerat indrazniti si intrati sa primiti informatii direct de la judecator sau macar de la grefierul ce lucreaza cu judecatorul delegat.
In afara de tabele semante de peste jumatate din numarul proprietarilor, va mai trebuie un proces verbal intocmit cu ocazia adunarii generale in care proprietarii au hotarat infiintarea asociatiei, membrii comitetului executiv alesi la acea adunare, statutul asociatiei de proprietari intocmit conform L 230/2007 semnat de presedintele ales, o decizie (adresa, hartie scrisa) formulata de comitetul acesta prin care va imputerniceste pe dumneavoastra sa-i reprezentati, copii ale actelor de proprietate ale apartamentelor din noua asociatie s.a.m.d.
va multumesc frumos de indicatii pentru moment... o sa revin cu noutati ! o seara frumoasa va doresc si un an nou plin de bucurii,realizari si multumiri !
buna seara,
va rog sa-mi spuneti daca vor fi consecinte rele sau nu daca in adunarea generala-dupa foarte multe discutii... proprietarii au hotarat sa treaca copii la plata intretinerii de la varsta de 5 ani?
Nu.
Este hotararea AG si ea poate fi contestata de proprietarii care nu au fost de acord sau nu au fost prezenti la AG in 45 de zile de la luarea la cunostinta.
Daca ati afisat aceasta hotarare si nu vor fi contestatii, dv. veti aplica aceasta hotarare.
Numai ca va trebui sa tineti evidenta varstei copiilor din asociatie.
daca din 170 de proprietari la adunarea generala-reconvocata- s-au prezentat doar 15 si au hotarat cu majoritate de voturi toate subiectele care erau pe ordinea de zi...este in regula?