Buna ziua, administram o asociatie de proprietari care are angajata pe baza de conventie civile o doamna pt. curatenia spatiilor comune ( cu 2 ore/zi). Intrebarea mea este: trebuie sa-i facem protectia muncii (cineva autorizat in acest sens, bineinteles) in acest caz? Mentionez ca doamna respectiva lucreaza si in alta parte avand contract de munca la celalalt angajator (functia nu este aceeasi)
Multumesc pentru raspuns , blocul are 4 scari , la trei scari avem femeie de serviciu cu CIM si la toate , inca o persoana la ghenele de gunoi cand vine masina lui nenea Prigoana , miercurea si sambata si are CIM , intelegeti cam cat ne costa acest gunoi .
Trebuie mai intai sa discutati cu presedintele as. prop. pentru ca este in neregula. Exact pe tema aceasta noi am fost amendati de ITM cu 1500 lei.
Daca instiintati com. executiv despre acest lucru si nu se iau masuri, atunci amenda sa o achite dumnealor, sa vedem daca au sa le convina. Si nu sunt convins ca va fi aceeasi suma!
La noi o femeie de serviciu angajata cu CIM, 8h/zi deserveste un bloc P+4 cu 4 scari si doua blocuri P+10 cu o scara. Va asigur ca are ”incarcare” suficienta pentru 750 lei/luna, brut.
Cum sa discut cu presedintele ? cand si el este in culpa ! are contract de mandat si CIM pentru casierie ! Ieri a avut loc AG , si i am spus sa renunte la una din functii , ce credeti ca a facut , mi a ras in nas, m a pus in inferioritate fata de ceilalti ,spunindu mi ca nu cunosc legile ! va rog sa comentati. Cat despre femeia de serviciu , nu doresc sa comentez , pentru ca aveti mai mult decat dreptae .