avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 663 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Actiune in justitie ptr desfacerea abuziva a ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Actiune in justitie ptr desfacerea abuziva a contractului de munca

Lucrez ca programator la o firma de profil IT .
Angajarea mea s-a facut prin intermediul unei firme contractoare, firma cu care am incheiat contract de munca pe o perioada nedeterminata.

De mai bine de 1 an compania IT face presiuni asupra mea sa lucrez de acasa si sa vin la birou doar ptr sedintele de analiza, saptamanale.Este probabil politica firmei de a-si diminua cheltuielile cu personalul.

Am refuzat acest lucru, fapt ce nu a convenit sefilor.

De 3 ani , de cand lucrez la aceasta firma IT nu am avut nici un fel de sanctiuni sau abateri disciplinare.Am avut o activitate eficienta , cu sarcini si proiecte predate la termen, fara reclamatii sau nemultumiri venite de la clienti.

Astazi am fost chemat de catre contractor care mi-a spus ca firma IT renunta la serviciile mele si mi-a solicitat sa ne despartim in baza art 55 litera b din codul muncii, adica prin acordul partilor.

Cand am cerut explicatii mi s-a spus ca s-a redus bugetul proiectului pe care sunt platit si de aceea au renuntat la mine.

Din pacate nu acesta este adevarul.Firma angajeaza in continuare programatori.Are pe site oferta ptr noi angajari si de altfel chiar joia trecuta ne-a venit un nou coleg.
Adevarul este unul singur:sunt indepartat ptr ca refuz sa lucrez la domiciliu

Din acest motiv refuz sa semnez desfacerea contractului de munca prin acordul partilor.
Doresc sa dau in judecata firma ptr intreruperea nejustificata a contractului de munca.

Intrebare

Pe cine trebuie sa dau in judecata, contractorul sau firma IT unde mi-am desfasurat activitatea si care cere contractorului sa -mi desfaca contractul de munca?