avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 539 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Profesor care imi cere bani ca sa ma promoveze
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei penale - reguli, acte, termene, căi de atac

Profesor care imi cere bani ca sa ma promoveze

Buna ziua, am si eu o problema urgenta cu un profesor care ma santajeaza si imi cere bani pentru a ma trece clasa. Sunt elev in clasa a XI-a si anul acesta ne-a venit la clasa un profesor de matematica care da note mari si trece clasa doar pe cine ii da bani. La inceput acesta imi punea numai note mici de 2 si 3 si nu intelegeam de ce. Dupa aceea un coleg care facea meditatii cu el si care stia mult mai putina matematica decat mine mi-a povestit care este manevra cu acest profesor. Am vorbit si eu cu dansul si acesta mi-a spus sa vin la el acasa la meditatii si imi explica el ce trebuie sa fac. Cand am ajuns la el acasa, i-am platit cat mi-a zis ca costa meditatiile (50 lei/ora) si in loc sa facem meditatii acesta a inceput sa imi scrie pe niste foi subiectele si rezolvarile la urmatoarele teste care urma sa ni le dea. Am continuat sa fac aceste "meditatii" cu el si acesta mi-a dat subiectele de la toate testele si de la teza si am inceput si eu dintr-o data sa iau note de 9 si 10 ca ceilalti elevi care fac meditatii cu el. In tot acest timp acesta a venit si la mine acasa, am baut cu el, am filmari si poze cu el si beat si treaz, la mine acasa, la el acasa, la scoala, dupa ore. Am foile cu subiectele pe care acesta mi le dadea inainte sa dau testul. Problema mea acuma este ca acest profesor, sa obisnuit sa imi ceara bani si fara sa ma cheme la meditatii, se mai ducea la cate un restaurant unde se imbata si ma chema pe mine sa ii aduc bani, iar acum mi-a zis ca la anu in clasa a XII-a fara 10 milioane nici nu ma baga in BAC. Eu m-am saturat ca acesta sa continue sa ma stoarca de bani pe mine si pe multi alti prieteni de ai mei. As dori si eu sa stiu