buna ziua tuturor cititorilor DUMNEAVOASTRA.anul trecut in 2 septembrie in timp ce calatoream din SPANIA (MADRID) spre ROMANIA sa produs un grav accident de circulatie in sud de Franta de autocar soldat cu moartea fetitei mele de doar 9 luni si zile.acest copil a fost perfect sanatos.in momentul producerii accidentului de autocar copilul se afla chiar in bratele mamei.copilul a decedat la 2 ore de la producerea accidentului de SHOK.SPAIMA.eu fiind transportat cu helicopterul la Marsseil iar sotia cu helicopterul la spitalul militar din Toulon.copilul a fost transportat cu o ambulanta la spitalul din Frejus unde a si decedat nu din urma ranilor ptr ca avea o zgarietura la piciorusul stang neputand pune viata copilului in percol.o firma n-ea contactat din Cluj-napoca si au zis ca ne poate ajuta.au trecut 9 luni si jumatate de la accident si nu am primit nimic concret.ce putem face?VA MULTUMESC.
Nu cred ca aveti ce verificari sa faceti dvs. la firma din tara. Probabil nici nu veti bagat in seama, decat in momentul in care cereti daune materiale si daune morale, in timpul cercetarii penale.
Eu v-am spus ca in timpul cercetarii penale si a eventualei cercetarii de catre ITM, veti fi si dvs. invitat sa dati declaratii.
Are posibilitate de verificare . Pacat ca nu a verificat inainte de a semna contractul cu ei .
Anumite verificari insa se pot face si pe net . Altele poti sa afli si prin prieteni . Insa daca nu mai ai incredere in nimeni vii si faci personal toate demersurile . Si nu in ultimul rand poate fi reziliat orice contract , insa ATENTIE sa nu exista clauze de reziliere CAPCANA .
buna ziu.daca nu ma va baga in seama am sa fac public la toata masmedia si televiziunile din ROMANIA si cu ajutorul lor sant convins ca o sa se scoata la iveala toate hotiile care se fac.daca asta ar fi ultima solutie.va multumesc pentru sfat si va doresc o zi buna.chiar nu santeti singurul care mi-au zis acest lucru.cu respect.
hudro, eu personal nu am inteles nimic din ce afirmati. Nu ar strica sa fiti mai explicit (ce anume sa verifice), pentru a-l ajuta pe utilizator, nu a-l baga complet in ceata.