am cumparat anul trecut un produs ( aparat electric ) garantie 2 ani ..a necesitat o reparatie acum cateva luni. ok .acum are nevoie iar,dar firma de service si importatorul au reziliat contractul..am aflat .importatorul a infiintat departament de service dar ....:O este in alta localitate. ma pot adresa vanzatorului ?sau pa garantie..mersi frumos...
Adresati-va vanzatorului care va va informa modul in care puteti lua contact cu service-ul.De obicei se practica trimiterea produsului in ambalajul original prin curier.Deteliile le obtineti de la magazin.
Inainte verificati daca nu a iesit din garantie.(normal se prelungeste de la ultima reparatie).In formularul de garantie, s-ar putea sa existe si conditiile in care se inlocuieste produsul cu unul nou.
am cumparat anul trecut un produs ( aparat electric ) garantie 2 ani ..
deci este in garantie .problema e asa... cumpar aparat bucuresti,service bucuresti,reparatia 2 (in garantie)service la importator adica in alta localitate. ce pot face daca vanzatorul refuza si ma trimite la service...??
De la vanzator, in baza certif. de garantie, cereti datele de contact ale service-ului(telefon,fax) luati legatura cu acestia si solicitati rezolvarea.Daca nu reusiti asa, trimiteti o solicitare in scris atasand copiile certif. si chitantei de cumparare.Urmeaza interventia la OPC.:thumbup: