avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2008 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida dublă şi ... Pentru o firma comerciala: se poate trimite doar copia ...
Discuție deschisă în Contabilitate - partida dublă şi obligaţii fiscale declarative pentru societăţile comerciale

Pentru o firma comerciala: se poate trimite doar copia bonului fiscal pe e-mail?

Sunt student si vreau sa incep o afacere. Am creat un s.r.l. si, pentru ca stau in chirie in Bucuresti, nu pot inregistra casa de marcat pe domiciliul actual, si nici bani pentru a inchiria un spatiu comercial nu am. As putea inregistra casa de marca pe adresa mea din provincie si eu sa trimit o copie electronica (sau imprimata) a bonului fiscal o data cu produsul ? sau este neaparat nevoie de bonul fiscal in original?
Sau aveti alta idee pentru a incepe afacerea fara sa inregistrez casa de marcat in bucuresti?
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 10:17, 20 Septembrie 2013
asta inseamna ca nu am nevoie de casa de marcat? iar codurile fiscale pentru facturi cum le obtin?
Nu va trebuie casa de marcat in acest caz.
Nu inteleg ce vreti sa spuneti prin"codurile fiscale pentru facturi"?
am crezut ca facturile (denumindu-se `fiscale`) ar trebui sa aiba un cod sau o serie fiscale. am aflat intre timp ca este treaba librariilor asta. :)
Nu. Alocarea unui interval de serie si numare pentru facturile emise de dumneavoastra se face la inceput de an, printr-o decizie a conducatorului firmei.
Aveti un model la adresa www.avocatnet.ro/content/con...
Apoi incepeti sa numerotati facturile emise in cursul anului.
La fel se procedeaza si pentru chitante si alte documnete cu regim special care trebuie numerotate.
Numerotarea se face incepand cu numarul 1 de la infiintare, si se continua an dupa an. Estimati in cursul unui an cam ce activitate o sa aveti ca sa stiti pana unde mariti intervalul. De exemplu de la 1 la 99.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură