avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 806 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
Aveti idee metodele prin care se aplica legea penala mai favorabila trebuie stiute?
ValeriuIon a scris:

catalin1980 a scris:

ValeriuIon a scris:

În cazul în care făptuitorul aplică mai multe lovituri victimei, întrucât aceasta nu dorea să îl însoțească într-un loc anume, iar după ce victima se prăbușește la pământ o deposedează de un ceas, deși inițial nu manifestase această intenție, se va reține:

a) lovirea sau alte violențe în concurs cu furt;
b) tâlhărie;
c) lovire sau alte violențe în concurs cu tâlhărie.

A
2 rezolutii infractionale

Așa m-am gândit și eu, însă autorul grile spune că e tâlhărie

furtul/deposedarea se face cand victima /e in imposibilitate de a se apara/e la pamant(de asta e talharie)-ipoteza grilei te induce intentionat pe o pista gresita ,ca problema ar fi latura subiectiva/vinovatia/intentia de sa-l insoteasca bla bla ....
iuli_c a scris:

ValeriuIon a scris:

catalin1980 a scris:

ValeriuIon a scris: