Sunt Nicoleta, am fost la cursul de legilatie si politici manageriale impreuna.
Am o rugaminte daca ma puteti ajuta in urmatoarea problema:
Societatea are 15 angajati, domeniul PSI.
Exista departamentul de proiectare si departamentul tehnic pe partea de verificari instalatii stingere, care au cate un coordonator cu functiile de sef birou proiectare si sef birou tehnic.(in subordinea sefului birou tehnicr sunt doar 2 tehnicieni, la proiectare nu mai este nimeni.)
Ne autorizam pentru efractie, detectie.
Infiintam practic doua departamente noi, proiectare si tehnic pentru verificari instalatii detectie.
Este posibil sa dau aceeasi functie de sef birou ca mai sus, la care sa adaug in fisa postului continuarea de sef birou “ tehnic – verificari instalatii detectie, la fel si la proiectare.
Practic as avea 4 persoane cu functia sef birou – cor 121904, cu continuarea aferenta biroului respectiv.
Fisele de post vor fi bineinteles intocmite cu functia de mai sus si fiecare cu atributiile respective.
Va rog sa imi spuneti daca este ok, sunt prea multi sefi …..ar fi o problema?