avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 802 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Acte dosar indemnizatie crestere copil - eleva ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Acte dosar indemnizatie crestere copil - eleva postliceala

Buna ziua, as dori sa va intreb care sunt actele necesare dosarului pentru obtinerea indemnizatiei de crestere a copilului. Mentionez ca momentan eu sunt eleva la zi a unei scoli postliceale (la 15 iunie se termina anul scolar 2013-2014), iar cele 12 luni anterioare nasterii mele (luna august 2014) sunt constituite dintr-o perioada de 6 luni somaj + 6 luni eleva la zi.
As avea rugamintea sa-mi spuneti unde si in ce perioada trebuie depuse aceste acte. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 18:12, 14 Mai 2014
1. Cererea pentru indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) si celelalte acte necesare se depun a Primarie in termen de 60 de zile lucratoare de la data cu care solicitati indemnizatia.

2. Fiind eleva puteti solicita indemnizatia pentru CCC incepand cu data nasterii copilului.

3. De la Primarie luati lista cu actele necesare specifice situatiei dvs.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Studenta, cum pot beneficia de indemnizatie crestere copil? AnaMaria1995 AnaMaria1995 In anul 2014 am fost eleva in clasa a 12-a,in vacanta am lucrat in conventie 7 seri pentru o agentie si inca o seara in luna septembrie pentru un inventar tot ... (vezi toată discuția)
Conditii acordare indemnizatie de crestere a copilului in varsta de pana la doi ani Oana_Pascu Oana_Pascu Buna ziua, Va rog sa ma indrumati in urmatoarea problema: o ruda, insarcinata in 3 luni, DPN februarie 2017, nu indeplineste in momentul de fata conditiile ... (vezi toată discuția)